סמסונג משיקה בישראל את מכשיר הטאבלט Galaxy Note 10.1

תשעה ימים לאחר השקתו בישראל של Galaxy Note II, סמסונג ישראל השיקה הבוקר את מכשיר ה-Galaxy Note 10.1 שכבר זמין לרכישה בעלות של 3,149 שקלים בעבור 100 הראשונים דרך אתר החברה. בסיום המבצע (ב-1 בנובמבר, אלא אם כן יימכרו 100 מכשירים לפני כן) עלותו של המכשיר תהיה 3,599 שקלים. סאני תקשורת, יבואנית סמסונג סלולר בישראל, משווקת כעת רק את גרסת ה-3G 16GB, בעוד גרסת ה-WiFi 16GB תגיע ארצה באמצע חודש נובמבר בעלות של 2,999 שקלים.

מפרטו של Galaxy Note 10.1, נזכיר, כולל מסך 10.1 אינץ’ ברזולוציה של 1280×800, מעבד מרובע ליבות Exynos 4 מבית סמסונג במהירות שעון של 1.4GHz, רמקולים סטריאופוניים בשני צידיו, זיכרון RAM בנפח 2GB, אפשרות להרחבת זיכרון עד 64GB באמצעות microSD, מצלמה קדמית 1.9 מגה-פיקסל, מצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל וסוללת 7,000mAh.

מבחינת התוכנה, מגיע Galaxy Note 10.1 עם מערכת ההפעלה אנדרואיד Ice-Cream Sandwich 4.0, עליה מולבש ממשק המשתמש TouchWIZ. שדרוג לגרסת Jelly Bean 4.1 צפוי להגיע במהלך השבועות הקרובים. גולת הכותרת של המכשיר, כמו יתר המכשירים בסדרת ה-Note היוקרתית של סמסונג, הוא עט ה-S Pen הממוקם בגוף המכשיר וניתן לשליפה, שזוכה לתמיכה רחבה המוטמעת בממשק המשתמש. עוד ביכולתו של המכשיר להתחבר למקלדת QWERTY שולחנית ולאפשר התממשקות אל מול התקני אחסון USB באמצעות USB On the go.

צפו בוידאו להדגמת יכולות נוספות


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים