גאדג’טי בלילה: מה קורה שסקורפיון מרחם על סאב-זירו?

אם יש משחק שמסמל יותר מכל את ילדות מחשבי ה-386 עד 586, לפחות עבורי, הוא Mortal Kombat (נכון יש גם את Golden Axe), שכנראה ילידי שנת 92 ומעלה מכירים אותו ישר מהקונסולות. אחת היריבויות הגדולות בעולם המשחק היו של סקוריפיון (Scorpion) הלוהט מול סאב-זירו הקפוא, היריבות הייתה גם בעולם האמיתי בין השחקנים שכן מדובר בשתיים מהדמויות היותר פופולריות ואייקוניות מסדרת המשחקים. העלילה מאחורי הדמויות הורחבה בסרטים וסדרה אינטרנטית שאני ממליץ בהזדמנות זו לחובבי הנוסטלגיה.

עם כל הכבוד ל”עלילה”, המאפיין העיקרי של מורטל קומבט הם הקברות מלאי הדם והסיומות הברוטליות. אבל מה קורה שסקורפיון מחליט לרחם על אויבו המושבע למרות שהקול מורה עליו Finish Him? זאת תגלו בוידאו המשעשע הבא!

תודה רבה לאור משולם!

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!
נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום ראשון בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים