סיקור וידאו: Medal of Honor: Warfighter – חוויה מעניינת ועמוסת טקטיקה

שנתיים לאחר יציאתו של Medal of Honor המודרני, הגיע אלינו בשבוע שעבר Medal of Honor: Warfighter אשר ניסה להציב כמה סטנדרטים חדשים בז’אנר משחקי היריות. הכותר החדש זמין ל-PC, PlayStation 3, XBox 360 ו-Wii U.

הסטנדרטים שאנחנו מדברים עליהם הם כמובן סיפור עלילתי שמנסה לרגש את השחקן כמו במשחק הקודם, רק שהפעם מדובר בקונספט חדש שמנסה לשנות מספר דברים שהיינו רגילים אליהם עד היום במשחקי מולטיפלייר. האם השינויים של Danger Close השתלמו בסופו של דבר? מסקר ועורך הוידאו ירון גרנות ניסה את Warfighter ומביא אלינו כעת את כל הפרטים והדעות לגבי המשחק החדש.

סיקור הוידאו המוצג מטה הוא גם הראשון של GameX, אחד מיני רבים. קטעי וידאו נוספים ניתן למצוא בערוץ ה-YouTube של האתר, הרבה גיימינג איכותי מחכה שם.

לכתבה המקורית ב-Gamex


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים