עכשיו בישראל: ברימאג תקשורת משיקה את LG Optimus L7 ו-Optimus L3

חברת ברימאג תקשורת, היבואנית הרשמית של LG Mobile בישראל, משיקה בארץ זוג מכשירים חדשים מסדרת ה-L Style של החברה: LG Optimus L7 ו-Optimus L3. המכשירים מושקים בארץ על רקע התחזקות שוק הביניים ועלייה ברכישת מכשירים בעלי תג מחיר זול יותר. זאת עקב ההפרדה בין רכישת המכשיר לתכניות הזיכויים שהיו נהוגות בעבר. סדרת ה-L Style מאופיינת בעיצוב איכותי ברמת מחירים נמוכה.

סמארטפון ה-LG Optimus L7 הינו סמארטפון שוק-ביניים נמוך עם מפרט הכולל מסך 4.3 אינץ’ ברזולוציה של 800X480, מעבד 1Ghz חד-ליבה, זיכרון פנימי 512MB RAM, זיכרון מובנה 4GB, מצלמה 5 מגה-פיקסל, WiFi Direct, תמיכה ב-DLNA, סוללת 1,700mAh ועוד. מערכת ההפעלה אותה מריץ היא אנדרואיד 4.0.3. את ה-Optimus L7 ניתן להשיג ברשת סלקום במחיר של 69 ₪ בחודש, או במזומן בהנחה בעלות כוללת של 1872 ₪, המכשיר יוצע למכירה גם באמצעות רשת באג ורשתות שיווק נוספות.

סמארטפון ה-LG Optimus L3 מיועד לשוק הנמוך ומדובר במכשיר קומפקטי בעל מסך 3.2 אינץ’, מעבד 800Mhz, חריץ MicroSD, תמיכה ב-DLNA ועוד. מערכת ההפעלה אותה מריץ המכשיר היא אנדרואיד 2.3. את ה-Optimus L3 ניתן להשיג ברשת פלאפון במחיר של 39 ₪ בחודש, או מחיר של 1292 ₪ למשלמים עד 6 תשלומים, כמו כן ניתן להשיגו ברשת באג במחיר של 799 ₪.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים