גאדג’טי בלילה: אתרים ממש חסרי טעם

האינטרנט הביא לעולם כמה אתרים ששינו את פניו: פייסבוק, יוטיוב וגאדג’טי, הן רק דוגמאות קטנות לאלו שהצליחו להשפיע כה רבות על סדר היום שלנו ועל הדרך בה אנחנו צורכים, יוצרים או משתפים מידע. אך אסור לנו לשכוח שבין כל האתרים הגדולים והמשפיעים האינטרנט מלא בכמה אתרים לא מועילים בכלל, ושאנחנו אומרים לא מועילים אנחנו מתכוונים בעצם לכאלה שהם חסרי טעם ושלא ברור מה בדיוק חשב בעליו של האתר בעת העלתו לרשת. אם מסקרן אתכם לראות אילו אתרים הזויים או ממש מוזרים יש בחדריה האחוריים של הרשת, בוודאי תהנו מאתר משעשע לכשעצמו שאוסף ומרכז את כל האתרים הלא מועיילים בעליל.

האתר לא מציע יותר מכיתוב פשוט: “TAKE ME TO ANOTHER USELESS WEBSITE” שבתרגום חופשי אומר: “קח אותי לעוד אתר חסר תועלת”. אנחנו חייבים לציין כי אנחנו מופתעים כל פעם מחדש מהתוצאות שאנחנו מקבלים שרובן מצחיקות מאוד וגורמות לנו באמת לתהות על האתרים המוזרים שיש ברשת העולמית. בכל פעם יפתח בפניכם אתר רנדומלי כלשהו ולאחר מכן אתם מוזמנים לנסות להבין את טיבו של האתר ואת הסיבה האמיתית אליה הוא משמש.

קפץ לכם אתר מוזר מאוד? שתפו אותנו בתגובות.

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!
נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום שלישי בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים