דיווח: גוגל רוקמת תכניות לרשת אלחוטית כבר ב-2013

בסוף השבוע פרסמנו כאן באתר על תכניות העתיד של גוגל להפוך לספקית סלולר וכך להיות המתחרה הכי רצינית של הרשתות האמריקאיות AT&T ו-Verizon, ששולטות כיום בשוק בארה”ב. המהלך בהחלט לא היה צפוי, אך נראה שהעסקה המדוברת בין גוגל ל-Dish Network (מפעילת שידורי לווין בארה”ב) באמת תצא לפועל כבר ב-2013 ותציע תשתית המיועדת לשירותי DATA, VoIP ו-SMS.

הדיווח על התקדמות התכנית מגיע אלינו מ-9to5Google וחשוב לקחתו בחשדנות וכמו שפורסם בוול סטריט ז’ורנל בחמישי הסיכוי שמשהו “מוצק” יצא מהתכנונים האלו הוא קלוש. מקור אנונימי מספר שהתכניות בין גוגל ל-Dish קרובות להשלמה והחברות נמצאות בעיצומן של ההשקות ההולכות וקרבות.

מן הצפוי ששירות ה-VoIP שיעבור בתשתית, יעבוד היטב עם שירות ה-Google Voice ללא ספק אחד היתרונות הבולטים של גוגל על המתחרות. אפשר להסיק שאחד הדברים שהביאו את גוגל לרקום את התכנית הזאת, מלבד קידום החברה היא פתיחת שירות ה-Google Wallet, שנחסם אצל המפעילות AT&T Verizon ,T-Mobile. הדבר משלים היטב את מיזם הסיבים האופטיים של גוגל שגורף הצלחה בו גוגל מספקת אינטרנט ברוחב פס של 1GB, שלצערנו קיים נכון לרגעים אלו רק בקנזס סיטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים