גאדג’טי בלילה: בן 21 התקבל למשרת מאמן כדורגל עם ניסיון במשחק Football Manager בלבד

רבים מאיתנו מכירים את הסיטואציה בה הסביבה לא בדיוק מבינה למה אנחנו “שורפים” הרבה זמן במשחקי מחשב, או מנגד אנשים המרימים גבה נוכח העובדה שאנחנו עוד משחקים במחשב. כעת ישנה הוכחה לכך שהזמן שאנחנו משקיעים במשחקי המחשב באמת יכול להניב תועלת בעולם האמיתי.

מקרה מאוד יוצא דופן שכזה התרחש לא מזמן כאשר בחור שוודי בשם וגר הסינזאד (Vugar Huseynzade) קיבל תפקיד של מאמן תומך בנבחרת כדורגל וזאת על סמך ניסיון שצבר במשחק Football Manager בו השחקן נכנס לנעליו של מאמן ועליו להוביל את הקבוצה להישגים שונים. וגר עתיד לקחת חלק באימון של אחת הקבוצות המובילות בליגה האזרבייג’נית – כן, לא תארנו לעצמנו שזה יהיה אצל ריאל מדריד. חשוב לציין כי וגר, על אף חוסר ניסיונו במגרש האמיתי, הצליח להדיח מרשימת המועמדים אפילו את שחקן הכדורגל הצרפתי המפורסם ז’אן-פייר פאפן.

אז פעם הבאה שמישהו מפריע לכם באמצע משחק, פשוט תסבירו לו שאתם בדיוק צוברים ניסיון לקראת העבודה הבאה שלכם – אבל קחו את זה בערבון מוגבל, אנו לא בטוחים שזה תופס גם ב-Call of Duty.

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!
נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום שלישי בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים