מיקרוסופט ממשיכה בקמפיין ההצלה של Internet Explorer

בחודש מרץ האחרון פתחה ענקית התוכנה מיקרוסופט בקמפיין “הצלה” לדפדפדן האינטרנט הותיק שלה – Internet Explorer, במסגרתו מנסה החברה לשכנע את כל אותם מאוכזבים שנטשו את הדפדפן לאורך השנים, שפני הדברים השתנו, שמדובר בדפדפן מתקדם ומהיר הרבה יותר ממה שהיה פעם. בעת פתיחת הקמפיין, Internet Explorer עדיין היה בראש הטבלה עם 35% לעומת Chrome ו-FireFox שאחזו ב-30.7% ו-25% מנתח השוק (בהתאמה).

אתמול ביצעה מיקרוסופט צעד נוסף במסגרת הקמפיין ושיחררה קטע וידאו המיועד לשונאי הדפדפן שנוהגים להשמיץ אותו בדרך קבע. בוידאו נראה גולש לא כל-כך תמים שמחפש כל הזדמנות להודיע כמה הוא שונא את Internet Explorer, אולם ככל שהוא נחשף לחידושים נוספים שמציע הדפדפן, כך הוא גם מהסס יותר לפני לפני שהוא שולח את ברכתו. ומה קורה בסוף? צפו בקטע.

ייתכן מאד שתזמון שחרורו של קטע הוידאו הזה איננו מקרי, בימים אלו התמונה מעט שונה ממה שהייתה בתחילת השנה – Internet Explorer כבר לא ראשון, הוא איבד את התואר לטובתו של Google Chrome שאוחז כעת ב-35.7% מנתח השוק. במקום השני כאמור נמצא הדפדפן של מיקרוסופט עם 31.2% ובמקום השלישי נמצא FireFox שממשיך להחלש ואוחז ב-22.4% מנתח השוק.

דפדפן מרץ 2012 נובמבר 2012
גלובאלי ישראל גלובאלי ישראל
Internet Explorer 35% 48% 31.2% 41%
Google Chrome 30.7% 37% 35.7% 42%
Mozilla FireFox 25.1% 11.6% 22.4% 12.4%
אחר 9.2% 3.4% 10.7% 4.6%
הנתונים אינם כוללים גלישה סלולארית

מה דעתכם? האם כך יכולה מיקרוסופט להחזיר ל-Internet Explorer את כבודו “האבוד”?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים