ברס אלקטרה משיקה את Xperia J בישראל, החל מ-1799 ש”ח

ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל, משיקה את Xperia J ברשת פלאפון ובחנות המותג שבקניון איילון במחיר 1799 ש”ח. מכשיר ה-Sony Xperia J הנושא את קווי העיצוב של Xperia Arc הוכרז באוגוסט האחרון במסגרת תערוכת IFA 2012 שנערכה בברלין ונחשב לאחיו הקטן של מכשיר הדגל הנוכחי של החברה Xperia T שהוצג גם הוא באותה תערוכה.

Xperia J כולל מעבד חד ליבה בתדר שעון 1GHz, מסך בגודל 4 אינץ’ עם מנוע BRAVIA המצופה זכוכית Gorilla, רזולוציית תצוגה של 480×854 פיקסלים, מצלמת 5 מגה-פיקסל ללא יכולות צילום ב-HD, מצלמת VGA קדמית, נפח אחסון מובנה 4GB עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס microSD עד לנפח של 32GB וסוללת 1750mAh. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד Ice Cream Sandwich 4.0.4, אך בברס אלקטרה טוענים שעדכון ל-Jelly Bean 4.1 יגיע במהלך 2013. על מערכת ההפעלה מולבש כמובן ממשק המשתמש Timescape של סוני וכן כלולה בה טכנולוגיית xLoud לסאונד חזק ואיכותי יותר.

על פי הנראה באתר פלאפון, המכשיר צפוי להגיע לרשת רק בצבע שחור ולהימכר במחיר של 2,264 שקלים למשלמים עד 6 תשלומים. עוד נאמר באתר פלאפון כי למכשיר יכולת צילום וידאו ב-HD 720p, למרות שרזולוציית הצילום המקסימלית שלו היא 640×480, כך עולה מנתוני היצרן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים