סמסונג מתגרה: “משהו חדש מגיע” ב-CES 2013

הספירה לאחור ל-CES 2013, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם המתרחשת מידי שנה בחודש ינואר בלאס ווגאס, כבר החלה וסמסונג לא יכולה לחכות. החברה שחררה טיזר דל בפרטים אך שופע בסיסמאות שיווקיות באורך כ-18 שניות ומתוכו רק המונח “משהו חדש מגיע” בעל משמעות ממשית. מה נוכל לראות במיצג סמסונג השנה? זאת נדע רק בינואר אך לבינתיים ניתן להעריך מהן האפשרויות.

דבר אחד שלבטח לא נראה הוא היורש לסדרת הגלקסי המצליחה של סמסונג. החברה תעדיף לחשוף את המכשיר באירוע נפרד משלה על מנת למשוך את מרב תשומת ליבה של התקשורת ועתידה לחשוף את המכשיר בחודש אפריל, כחודש לאחר תערוכת MWC 2013 בברצלונה. קשה לנו לתאר כי המוצר החדש יהיה סמארטפון אחר כי למען האמת, אין שום דבר חדש בסמארטפון מבית היוצר של סמסונג עם מערכת הפעלה אנדרואיד, או אפילו ווינדוס פון לצורך העניין. אפשרות שכן קורצת לעומת זאת היא חשיפת רכיבי חומרה חדשים מבית החברה כגון מסך חדש ברזולוציית Full HD או אפילו מסך בלתי שביר מבוסס פלסטיק במקום זכוכית, שתי שמועות חמות שרצות ברשת בתקופה האחרונה.

האפשרות השנייה היא בתחום הטלוויזיות. גולת הכותרת של סמסונג ב-CES 2012 הייתה ליין הטלוויזיות החכמות של החברה דוגמת ה-ES8000 שכללה טכנולוגיית זיהוי פנים, חיישן תנועה ותמיכה בעדכוני תוכנה וחומרה. חלק נכבד מהתערוכה השנה יוקדש לסטנדרט הצפייה החדש – UHD או Ultra High Definition. מדובר בטלוויזיות בעלות רזולוציה עוצרת נשימה של 3840×2160 פיקסלים (המכונה 4K). מספר חברות ביניהן סוני ושארפ כבר הכריזו כי יציגו טלוויזיות UHD בתערוכה וסמסונג, בעלת נתח שוק מכובד בשוק המסכים העולמי, עתידה להציג גם היא דגם מסוג זה.

הערכות אלה מתבססות בעיקר על שמועות ממקורות ברשת והעבר של החברה אך בסופו של דבר אין לדעת מה מחכה לנו ב-8 עד ל-11 בינואר. אנו בגאדג’טי מקווים כי מדובר במוצר דיסקרטי ולא בטלוויזיה ענקית חדשה. אחרי הכל, קשה לעבור את משטרת הגבולות עם טלוויזיה חדשה על הגב בדרכינו חזרה לארץ.

ובנימה פטריוטית, מה הייתם אומרים על גאג’דטים תוצרת כחול לבן?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים