HTC Butterfly מרשים במכירות – המשלוח הבא כבר בדרך

htc-butterfly

קשה מאוד שלא לשם לב למגמה החדשה בעולם המובייל שאט אט מגדילה את מסכי הסמארטפונים לכיוון ה-5 אינץ’. הסנונית הראשונה לגל המכשירים החדש היה מכשיר ה-HTC Butterfly שהצליח לגרום סקרנות רבה בעולם, כזו שגם הובילה לנתוני מכירות מרשימים למדי. באירוע ההשקה של מכשיר ה-Butterfly בטיוואן, ציין ג’ק טונג (Jack Tong) מנכ”ל אזור צפון אסיה ב-HTC, כי בעקבות הביקוש הרב, החברה מתכוונת לבצע משלוח שני וגדול הרבה יותר של מכשירים עד לסוף החודש הנוכחי, וזאת הודות לכמות המכירות המרשימה של J Butterfly ביפן.

טונג גם הוסיף כי HTC מתכוונת לשנות את אסטרטגיית הפעולה שלה בשתי דרכים: הראשונה, להפחית את מספר המכשירים “המשדורגים” כדוגמת +One X וכפועל יוצא מכך להשאיר את מכשירי השוק העליון שלהם זמן רב יותר בשוק. השינוי הנוסף מתמקד בייצור מכשירים בעלי תג מחיר נמוך יותר שינוע בין 175 ל-350 דולרים וזאת על מנת למשוך קהל לקוחות צעיר יותר ואלו המעוניינים להתקדם לסמארטפון במחיר הוגן.

האם HTC Butterfly הצליח להרשים גם אתכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים