RIM מבטיחה: בעת השקת BlackBerry 10 יהיו זמינות 70 אלף אפליקציות

bb10ny-1355755633

RIM מנסה כבר זמן רב לחזור לתודעה של הצרכנים באמצעות יצירת עניין סביב מערכת ההפעלה החדשה, BlackBerry 10 ומכשיריה החדשים. אך כולנו יודעים כי מערכת הפעלה, תהיה טובה ככל שתהיה, ללא אפליקציות לא תמשוך לקוחות מפלטפורמות אחרות. על מנת להרגיע משתמשים רבים השוקלים מעבר או חזרה לבלאקברי ציין פרנק בולבן (Frank Boulben), מנהל השיווק הראשי של RIM, כי בעת השקת מערכת ההפעלה BlackBerry 10 היא תכלול כבר 70 אלף אפליקציות והוסיף כי אפליקציות פופולריות כגון Facebook, Twitter, LinkedIn ו-Foursquare כבר הותאמו למערכת ההפעלה. בעבר התייחס מנכ”ל RIM, טורסון הינס (Thorsten Heins), לסוגיית האפליקציות וציין כי כמות האפליקציות בחנות האפליקציות לא רלוונטית, אלא יש להתמקד ב 200 עד 400 האפליקציות הפופולריות ביותר ואותן לייבא למערכת ההפעלה החדשה.

בולבן לא עוצר כאן וחושף את אסטרטגיית השיווק החדשה של RIM הכוללת כמה צעדים מעניינים. הראשונה היא רתימת מפורסמים לטובת קידום מערכת ההפעלה, שחלקם אף יקבלו הצצה בלעדית למערכת ההפעלה החדשה לפני ההכרזה. הצעד הנוסף על פי בולבן הוא: “לגרום למשתמשים להבין מה המכשיר מסוגל לעשות”, מה שככל הנראה יעשה על ידי הדגשה של הפיצ’רים היחודיים והחדשים במערכת ההפעלה BlackBerry 10. לצד זאת, חידד בולבן כי BlackBerry 10 תגיע עם הדפדפן הטוב ביותר (למכשירי מובייל).

אם גם אתם מחכים לראות האם ל-RIM יש קלף מנצח בשרוול תצטרכו לחכות עד ל 30 לינואר, אז החברה מתכוונת לחשוף את מערכת ההפעלה BlackBerry 10 באירוע השקה גדול בניו יורק.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים