האם HP ישראל תיקח על עצמה את מותג פאלם? כנראה שבקרוב נדע

הרכישה הבולטת ביותר בעולם הסלולר השנה היא ללא ספק זו של Palm על ידי HP, אשר באופן טבעי גרמה לחוסר וודאות ועניין רב בכל הנוגע לעתיד החברה ואופן פעילותה. היום קיבלנו למערכת הזמנה למסיבת עיתונאים של HP ישראל, בה ניתן לראות ברקע את מכשיר ה-Palm Pre 2 שהוכרז לפני כשבועיים. חברות מחשוב דוגמאת Asus, Dell ו-Acer כבר נמצאות עמוק בעולם הסלולר (אולם ללא נציגות בישראל), אך תשובתה של HP הייתה מעט שונה, והיא העדיפה לרכוש את החברה בעלת מערכת ההפעלה המבטיחה WebOS. המהלך נראה נכון ומתבקש – לפאלם יש הרבה מה להציע עם כוונות עתידיות ברורות, שגב כלכלי כמו HP יוכל לעזור לה להגשימן.

כבר עם רכישת Palm על ידי HP, נדלקה אצלנו במערכת נורה לגבי לקיחת האחריות על מותג פאלם בישראל. לחברת HP יש כבר היום נציגות מאוד חזקה וותיקה בארץ, כך שתקווה למכשירי פאלם חדשים שיגיעו ארצה נראית כמעט מתבקשת. הסלולריים האחרונים של החברה המריצים את מערכת ההפעלה WebOS, הלוא הם Palm Pre ו-Palm Pixi, לא הושקו רשמית בישראל. אך בדומה למצב העולמי, נראה שגם בישראל הגב הכלכלי של נציגות HP המקומית יוכל להחזיר את מכשירי פאלם אל ספקיות הסלולר. ננסה להביא לכם פרטים נוספים בעוד כשבועיים, ישירות ממסיבת העיתונאים של HP.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים