13 שנים לאחר ההשקה, סוני מפסיקה לשווק את PlayStation 2 ביפן

Playstation2logo

מאז השקתה ביפן ב-4 במרץ בשנת 2000, נמכרו מעל ל-150 מיליון יחידות של קונסולת המשחקים PlayStation 2 בפריסה כלל עולמית. הקונסולה שזכתה לתואר “הקונסולה הפופולרית ביותר בכל הזמנים” (וסביר להניח שתשמור עליו עוד שנים ארוכות) מפנה את מקומה ולאחר כמעט 13 שנות שיווק, מפסיקה סוני מכירת יחידות חדשות למפיצים ביפן. במהלך 13 השנים שהוכיחה הקונסולה את עמידותה, מכרה סוני מעל 22 מיליון יחידות ביפן ועם השנים זכתה למיטב המשחקים הגדולים ביותר שזכורים לכל גיימר ותיק, שמות כגון Okami או God of War. ללא ספק אפשר להגיד שזוהי ההתחלה של הסוף לקונסולה המכובדת ביותר בעולם משחקי הווידאו. בשלב זה לא ידוע על הפסקת המכירות למפיצים במדינות אחרות.

גם קונסולת ה-PlayStation 3 נמצאת איתנו זמן רב כבר מאז 2006 ומתחילה להראות סימני זקנה ביחד עם Xbox 360 של מיקרוסופט, אך שנת 2013 שנמצאת ממש מעבר לפינה תביא עמה הרבה חדשנות טכנולוגית, ואחד הדברים המצופים ביותר לשנה הבאה היא ההכרזה על קונסולת ה-PlayStation 4.

האם גם אתם אחזתם (או עדיין אוחזים) באחת מ-150 מיליון היחידות של PlayStation 2?

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים