שמועות חדשות על HTC M7 מדברות על העיצוב והממשק

HTC_M7_conceptכמו בכל תחילת שנה, HTC היא זו שמספקת את הידיעות המסקרנות ביותר לקראת חשיפת מכשיריה החדשים. חודש ימים בדיוק חלף מאז שמענו לראשונה על M7, מכשיר הדגל של החברה אשר ייחשף במהלך הרבעון הראשון של השנה, כאשר מפעם לפעם מתחזקות שמועות מסוימות ואחרות נשללות. מקור המקורב לאנשי מפתח בחברה הטיוואנית, מוסר כעת כי יש בידיו פרטים מדויקים על המכשיר שנמצא כעת בבחינות על רשת הדור הרביעי של Sprint האמריקנית.

לדבריו של המקור, גופו של המכשיר לא יהיה עשוי ממקשה אחת של אלומיניום כפי שפורסם בעבר, אלא מאותם חומרים פלסטיים קשיחים מהם הורכב מכשיר ה-Droid DNA, כשהמסך שלו מתעקל בקצוות בצורה מרהיבה לדפנות. עוד הוא מוסיף כי בניגוד ל-DNA, מכשיר ה-M7 יגיע בצבע שחור בלבד. מבחינת התוכנה מוסר המקור כי מערכת ההפעלה היא אנדרואיד Jelly Bean 4.1.2, אולם הוא לא שולל את האפשרות שעד ליציאתו תשודרג המערכת לגרסה 4.2.

ממשק המשתמש של החברה ישודרג, ייקרא Sense 5 ויהיה בעל תצורה פשוטה, ידידותית ונקיה יותר עם אפליקציות משודרגות, מסך נעילה חדש ואלמנטים משופרים כגון מחוון ויסות עוצמות השמע שיכיל אפשרויות רחבות יותר. בניגוד לדיווחים הקודמים, ממשק Sense 5 לא יכיל את לחצני הניווט של אנדרואיד, כך שבתחתית המכשיר אנו עדיין צפויים לראות שלושה מקשים קפסטיביים – חזרה, בית ותפריט.

יתר נתוני המפרט נותרו זהים פחות או יותר – מסך 4.7 אינץ’ ברזולוציית HD 1080p (צפיפות של 468 פיקסלים לאינץ’), פלטפורמת Snapdragon S4 Pro עם מעבד מרובע-ליבה 1.7GHz, זיכרון RAM בנפח 2GB, נפח אחסון 32GB ללא אפשרות הרחבה, מצלמה ראשית 13 מגה-פיקסל, מצלמה משנית 2 מגה-פיקסל, סוללת 2,300mAh וטכנולוגיות האודיו של Beats.

השמועות האחרונות מציינות בנוסף כי ישנו סיכוי ש-HTC תחשוף את המכשיר במהלך תערוכת CES שתצא לדרכה ביום שני הקרוב. אנחנו בגאדג’טי מעט סקפטיים לגבי טענה זו – שכן עד כה ניצלה HTC דווקא את הבמה של תערוכת MWC בברצלונה לחשיפת מוצרי הדגל שלה. בנוסף, הענקית מטיוואן ידועה באי היכולת שלה לשמור על סודיות, ובהתחשב בכך שאנחנו במרחק ימים ספורים משריקת הפתיחה של CES – קשה לנו להאמין שמידע כל-כך מועט, ובלי תמונות כלל, נחשף עד כה אודות מכשיר ה-M7-שם-קוד.

מה דעתכם, ייחשף ב-CES או אולי ב-MWC?

(מקור – PhoneDog, תמונה – concept-phones)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים