סמסונג מכריזה על פאנל Super AMOLED בגודל 7 אינץ’

סמסונג השיקה לא מזמן את ה-Galaxy Tab, אולם היא כבר שולחת לנו רמזים אודות הדור הבא, בדמות הכרזה על פאנל Super AMOLED בגודל 7 אינץ’. כבר ידענו על קיומו של טאבלט האנדרואיד הפנטסטי של סמסונג זמן רב יחסית לפני הכרזתו הרשמית, כאשר השמועות אודות מפרטו צצו ברשת כמעט מידי יום. חלקן, כמובן, טענו כי יצוייד במסך 7 אינץ’ מסוג Super AMOLED. מאז, המכשיר הושק רשמית, המסך אכן היה בגודל 7 אינץ’, אולם הפאנל היה בסופו של דבר TFT LCD. רק לפני קצת פחות מחודשיים הסבירה החברה שהסיבה היא כי מבחינה טכנולוגית מסכי ה-Super AMOLED פשוט אינם מתאימים לטאבלטים.

כל חובב טכנולוגיה כבר יודע היום כי מסכי ה-Super AMOLED של סמסונג הם האיכותיים ביותר ומציעים את הביצועים הגבוהים ביותר, אולם עד כה היו נחלתם של הטלפונים הסלולריים בלבד (ונגן מולטימדיה אחד). נראה כי סמסונג מעוניינת להציע את הטוב ביותר גם בתחומים אחרים, ובאופן טבעי טאבלטים יהיו התחנה הבאה. מסכי ה-7 אינץ’ החדשים יגיעו ברזולוצייה גבוהה יותר של 1200X600 לעומת 1024X600 של הגלקסי טאב – כלומר: המסך יהיה רחב יותר – לא ממש ברור מדוע. ייצור המסכים יחל באמצע 2011, בדיוק בזמן לשמועות על ה-Galaxy Tab 2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים