Fulton Innovation תציג ב-CES טכנולוגיית טעינה אלחוטית בין מכשירים

fulton1

אחת המגמות החמות ביותר בשוק המובייל היא הטעינה ללא חוטים ועושה רושם שלא רחוק היום בו נזרוק את המטענים החוטיים שלנו לטובת משטחי הטעינה. אחת החברות הגדולות שאימצה את הטכנולוגייה הייתה נוקיה עם סדרת הלומיה שלה, כשמיד אחריה הצטרפו גם LG עם מכשיר הנקסוס 4 החדש ואף HTC עם מכשיר ה-Droid DNA. הבשורה המשמחת ביותר היא שכל החברות בחרו לאחד כוחות ולהשתמש יחדיו בתקן Qi, מה שיקל מאוד עלינו הצרכנים למצוא משטחי טעינה תואמים.

עד כמה שהטכנלוגיה הזו באמת שימושית ומגניבה, יש להניח שלא תמיד יהיה בהישג ידינו האבזור המתאים, אלא רק גאדג’ט אחר עם סוללה יחסית מלאה. אנחנו בטוחים שחשבתם על זה בעבר, וכעת זה אפשרי – בעזרת הפיתוח של חברת Fulton Innovation נוכל “להעביר את החשמל” מגאדג’ט אחד למשנהו ובכך לטעון מכשיר אחד באמצעות מכשיר אחר. נשמע כמו מדע בדיוני? הפיתוח המעניין ייחשף בתערוכת CES ויציג לכלל את “הקסם” הטכונלוגי הזה.

באופן תאורתי, באמצעות הפיתוח נוכל למשל להטעין את מכשיר הנקסוס החדש עם טאבלט של סמסונג שנמצא אצלנו בתיק, מבלי להשתמש בכבל כלשהו. בנוסף לטכנולוגיה המסתורית, Fulon ציינה כי היא מתכוונת לחשוף משטח טעינה חדש חוצה פלטפורמות שיוכל להטעין מספר מכשירים בו זמנית. החידוש המעניין באמת מתבטא ביכולתו של המשטח לדעת מה הם הצרכים של כל מכשיר ובהתאם לספק לכל אחד מהם את רמת המתח הדרושה לו.

מי שמעוניין לחזות בפלא כבר עכשיו, יכול לצפות בקטע וידאו חביב ששחררה החברה בו מוצגות יכולות הטעינה הבין מכשיריות (מה?).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים