וידאו: סמארטפון ה-BlackBerry Z10 נחשף במלוא הדרו יחד עם מערכת ההפעלה BlackBerry 10

blackberryz10

ככל שחולפים הימים אנחנו מגלים פרטים נוספים אודות ההפתעה שמתכננת לנו RIM באירוע החשיפה של מערכת ההפעלה BlackBerry 10 בסוף החודש הנוכחי. הפעם אנחנו זוכים לסקירה נרחבת בוידאו של מכשיר ה-BlackBerry Z10, אשר עתיד להיות אחד ממכשיר הדגל בסדר מכשירים חדשים שעתידה RIM לחשוף. הסרטון מקורו באוסטריה וכולו בגרמנית, אבל הצלחנו ללקט עבורכם כמה פנינים מהוידאו. ה-Z10 יגיע עם מסך HD בגודל 4.2 אינץ’, מעבד 1.5Ghz כפול-ליבה, זיכרון פנימי 2GB RAM ונפח אחסון של 16GB – כאשר הכל באריזה במשקל של 125 גרם בלבד.

בסרטון ניתן להתרשם ממערכת ההפעלה החדשה, BlackBerry 10, ועל האופן בו ניתן לבצע בה פעולות שונות. קל להבחין כי RIM שמה דגש על שליטה באמצעות מחוות מגע וכי מרבית הפעולות שנעשה לא יהיו מבוססות על לחיצה על כפתורים או על תפריטים, אם כי על ידי החלקה והזזה של המסך למקומות שונים. נראה כי המכשיר עצמו ומערכת ההפעלה עובדים בצורה חלקה מאוד ללא לאגים או תקיעות, עם זאת קשה לנו שלא להבחין באופן מידי בדמיון הרב למערכת ההפעלה אנדרואיד עם דוגמאות כמו חלון ההתראות ומסך ריבוי המשימות המוכר.

מסתבר שעל אף שהמכשיר עדין לא הושק, RIM כבר שיחררה פרסומת לטלוויזיה המפרסמת את מערכת ההפעלה החדשה ומעניקה הצצה חטופה למכשיר החדש. הפרסומת שודרה ברשת CNBC שככל הנראה RIM היא הספונסרית לכנס כלכלה גדול שעתיד להתקיים בעיר דאבוס שנמצאת בשווייץ. האיכות אומנם לא גבוהה, אך אפשר לקבל לא מעט פרטים מהפרסומת אשר מציגה את הממשק שנחשף בסרטון ההדגמה האוסטרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים