דיווח: סוני תשיק בקרוב את Xperia Tablet Z עם עמידות בפני מים ואבק

sony-xperia-tablet-zבתערוכת CES שהתסיימה לפני כשבוע נחשף Xperia Z, מכשיר הדגל העוצמתי של סוני שבהחלט יכול להיות אחד השחקנים הבולטים של שוק המובייל בשנת 2013 באם שיווקו יהיה חזק מספיק. כעת נודע שבכוונתה של סוני לצרף למשפחת Xperia מכשיר טאבלט נוסף בעל רזולוציה גבוהה ועמידות למים, בדיוק כמו מכשיר ה-Xperia Z.

מכשיר ה-Xperia Tablet Z כך דווח, יקבל רשמיות במהלך השבוע הבא הישר מהמפעילה הסלולרית היפנית DoCoMo. מפרטו צפוי להכיל מעבד עוצמתי בעל 4 ליבות בפלטפורמת Snapdragon S4 Pro, מסך 10 אינץ’, זיכרון RAM בנפח 2GB, שטח אחסון 32GB ומצלמת 8.1 מגה-פיקסל. כל זה מגיע בעטיפה דקיקה בעובי של 6.9 מ”מ בלבד – דק יותר מ-iPad Mini של אפל.

באמצעות מפרטו החזק ומאפייניו היחודיים של Xperia Tablet Z תנסה סוני להשתלב בשוק הטאבלטים בו לא זכתה להצלחה רבה עד כה. Sony Tablet S ו-Sony Tablet P שהוכרזו באפריל 2011 לא הצליחו ליצור את האפקט והשאירו את סוני מחוץ לזירה בה שלטו בעיקר אפל וסמסונג. גם Xperia Tablet S שהוכרז והושק לפני קצת יותר משלושה חודשים בתערוכת IFA 2012, לא הצליח לעורר הדים.

הדיווח הזה ממשיך לחזק את המגמה החדשה בסוני לייצור מכשירים דקים בעלי עמידות למים ואבק, שילוב מעניין שעשוי להקנות לחברה יתרון מסוים על פני מתחרותיה. באם התמחור יהיה אטרקטיבי, אולי סוני תוכל סוף סוף לקבל את תשומת הלב לה היא כל-כך מצפה בשוק הטאבלטים.

מפרטו המלא של המכשיר, אשר צפוי להחשף בין ה-22 ל-27 בינואר:

מסך Full HD בגודל 10.1 אינץ’ מעבד מרובע ליבות Snapdragon S4 Pro בתדר 1.5GHz
זיכרון RAM בנפח 2GB שטח אחסון של 32GB
מצלמה אחורית 8.1MP מצלמה קדמית 2.2MP
שבב NFC קישוריות LTE
עמידות למים ואבק בתקן IP55/IP57 סוללת 6,000mAh
עובי 6.9 מ”מ אנדרואיד 4.1.2 Jelly Bean

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים