האם הודלפה תמונת יח”ץ ראשונה של ה-HTC M7?

htc-m7-watermark2זירת המובייל תגיע בקרוב שוב לנקודת רתיחה עם פתיחת תערוכת MWC 2013 בסוף פברואר, שם יציגו היצרניות המובילות את מיטב מרכולתן. אחת החברות שתמיד מושכת תשומת לב היא HTC, אשר צפויה השנה לחשוף ב-MWC את סמארטפון הדגל של ל-2013 – המוכר כרגע כ-M7. תמונה חדשה שנחשפה הבוקר מציגה לכאורה את ה-HTC M7, בהדמיה ממוחשבת הסטנדרטית לתמונות יח”ץ (ר”ת יחסי ציבור).

אין ספק שהתמונה החדשה של ה-M7 נראה מאוד קרובה למציאות (לפי המקור זה הדבר האמיתי), אבל קשה שלא להבחין בהבדל העצום מההדלפה הקודמת. התמונה מציגה מעין גרסת אנדרואיד של דגם ה-HTC Windows Phone 8X המריץ את ווינדוס פון 8. מאוד אהבנו את העיצוב והבנייה של ה-8X וחשבנו שעם מערכת הפעלה כמו אנדרואיד זו יכולה להיות חבילה מצוינת. הדמיון בין המכשיר בתמונה למציאות יכול להתפרש כהדלפה אמינה, שכן זהו הכיוון העצובי החדש של HTC, או מנגד זיוף, שכן לקחו את ה-8X ועם עבודת פוטושופ קלילה הפכו אותו לדגם אנדרואיד.

לפי השמועות ה-HTC M7 צפוי להיות מצויד במסך 4.7 אינץ’ ברזולוציית HD 1080p, פלטפורמת Snapdragon S4 Pro עם מעבד מרובע-ליבה 1.7GHz, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון 32GB ללא אפשרות הרחבה, מצלמה ראשית 13 מגה-פיקסל, מצלמה משנית 2 מגה-פיקסל, קישוריות אינפרה-אדום, סוללת 2,300mAh וטכנולוגיות האודיו של Beats. אנו מאמינים כי ה-M7 יודלף עוד מספר פעמים עד ההכרזה הצפויה ב-MWC 2013, אנחנו בגאדג’טי כמובן נעדכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים