סמסונג מתחילה בעדכון אנדרואיד 4.1.2 למכשיר ה-Galaxy S II

GALAXY-S-II-Jelly-Bean-400x600

לאחר המתנה ארוכה מהרגיל, סמסונג משחררת את עדכון הגרסה למכשיר הפופולרי ה-Galaxy S II לאנדרואיד 4.1.2 ונכון לעכשיו הוא זמין רק בספרד, אך אנחנו מאמינים שמדינות נוספות יקבלו גם הן את העדכון בימים הקרובים.

אז מה חדש אתם שואלים? ובכן, הבשורה הגדולה היא שסמסונג החליפה את ממשק המשתמש TouchWiz הידוע לשמצה ואת מקומו יתפוס ממשק ה-TouchWiz Nature UI בדומה לזה של ה-Galaxy S III. מלבד שיפורי קוסמטיקה, סמסונג דאגה גם לכלול בעדכון את פיצ’ר ה-Smart Stay המוכר ממכשירי הפרימיום האחרונים שלה. טכנולוגית ה-Smart Stay עושה שימוש במצלמה קדמית על מנת לדעת מתי המשתמש מתבונן במכשיר וכפועל יוצא להשאיר את המסך דולק, או מנגד להכניסו למצב נעילה כאשר לא נעשה במכשיר שימוש. כמובן שאסור לנו לשכוח את היתרונות המגיעים עם גרסת אנדרואיד Jelly bean שבין היתר כוללים את “Project Butter” שעתיד לשפר באופן ניכר את ביצועי המכשיר, וכמובן Google Now, אחת הסיבות הטובות לעדכן לאנדרואיד 4.1.

קיבלתם גם את העדכון? עדכנו אותנו בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים