תמונת יח”צ של Huawei Ascend P2 דלפה לרשת

ascend-p2בתערוכת CES שהתקיימה בתחילת החודש, הציגה Huawei הסינית שני מכשירים חדשים, האחד הוא Ascend Mate בעל מסך 6.1 המשייך אותו לקטגוריית הפאבלטים והשני הוא Ascend D2 – ככל הנראה מכשיר הדגל של החברה לשנת 2013. Huawei הבטיחה שההופעה שלה לא מסתכמת בתערוכת CES, מאחר ובתערוכת MWC שתתקיים בסוף חודש פברואר היא תחשוף מוצרים נוספים. בסוף השבוע דלפה לרשת תמונת יח”צ של Ascend P2 יחד עם כמה מנתוני המפרט שלו שלא ממש מסבירים מדוע בחרה החברה ליצור שני מכשירים די דומים (הרי ל-Ascend D2 ישנה גרסה עם מסך בגודל 4.7 אינץ’).

על פי השמועה, Ascend P2 יגיע עם מסך IPS בגודל 4.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד מרובע ליבות בתדר שעון 1.8GHz, זיכרון RAM בנפח 2GB, אחסון מובנה 8GB, מצלמה ראשית 13 מגה-פיקסל ומצלמה משנית 1.3 מגה-פיקסל, סוללת 3000mAh וכן מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.1 עם ממשק ונילה שעבר ממש מעט שינויים והתאמות של Huawei – מה שאומר כי החברה תוכל להעניק לו עדכוני תוכנה במהירות, ואולי אפילו בסמוך למכשירי הנקסוס השונים. עוביו של המכשיר על פי דיווחים קודמים צפוי להיות 6.45 מ”מ בלבד.

אלו כל הפרטים הידועים כרגע על המכשיר וייתכן שלענקית הסינית ישנו קלף נסתר בשרוול. בכדי לברר זאת, ניאלץ להמתין עד לפתיחתה של תערוכת MWC ב-24 בפברואר.

(מקור – UnwiredView)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים