דלפו לרשת תמונות של Galaxy Tab 3, הכרזה ב-MWC?

Samsung-Galaxy-Tab-3Samsung-Galaxy-Tab-3-box
בסוף השבוע האחרון צצו ברשת דיווחים לפיהם סמסונג תשיק בקרוב את ליין הטאבלטים השלישי שלה לסדרת Galaxy Tab. מכשירי ה-Galaxy Tab 3, כך דווח, יגיעו בשני גדלים – 7 ו-10 אינץ’, אולם דיווחים אחרים טענו שבסמסונג שוקלים לבטל השקתה של הגרסה הקטנה יותר בכדי להעצים את המכירות של מכשיר ה-Galaxy Note 8 שיוכרז ב-MWC ויהווה מתחרה ישיר ל-iPad Mini של אפל.

הבוקר הגיעו לידי אתר PhoneArena שתי תמונות של מה שנראה כמו גרסת ה-10 אינץ’ של Galaxy Tab 3 וכן של אריזת הקרטון שלו. פרט לכך שעיצוב המכשיר נראה זהה ל-Galaxy Tab 10.1 המקורי, לא ניתן ללמוד מהתמונות המטושטשות דבר נוסף על עיצובו או על החומרה שלו. בניגוד למוצג בתמונות המודלפות של Galaxy Note 8, מכשיר זה אינו כולל לחצנים קפסטיביים מחוץ לגבולות המסך – את זה סמסונג תכליל ככל הנראה רק במכשירי טאבלט קטנים יותר.

הסברה היא שסמסונג תחשוף את המכשיר (ואולי גם גרסת 7 אינץ’ שלו) בתערוכת MWC שתתקיים בסוף החודש הבא בברצלונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים