חלקיו של HTC M7 מצולמים בוידאו – חושפים מסך 4.7 אינץ’

m7-panelsמכשיר ה-HTC M7 שצפוי להיחשף (כך אנו מקווים) בתערוכת MWC בחודש הבא הוא ללא ספק אחד המעניינים שבסבב השמועות האחרון. כמו בכל שנה, בתערוכת המובייל בברצלונה תחשוף HTC את מכשיר הדגל שלה לשנה הקרובה, וככזה, HTC M7 צריך להיות בעל ייחוד מסוים עליו עמלה החברה מאז השיקה את One X בשנה שעברה. מאז שמענו לראשונה על המכשיר בעל שם הקוד M7, נחשפנו לא פעם לכמה נתונים טכניים ואף לתמונות יח”צ ושטח.

בוידאו שפורסם לפני כמה שעות באתר YouTube על ידי Etrade Supply, נראים הפאנלים החיצוניים של המכשיר. הפאנל האחורי של HTC M7 מוכיח ש-HTC ויתרה על העיצוב העגלגל של מכשיר הדגל One X ודבקה בזה של Droid DNA (או Butterfly אם תרצו), זאת בכדי להעניק לו פרופיל דקיק יותר. הפאנל הקדמי של המכשיר מאמת את השמועות ומציג מסך בגודל 4.7 אינץ’. באם רזולוציית התצוגה שלו אכן תהיה 1080p כפי שטוענות השמועות – אזי צפיפות הפיקסלים תהיה 468 לאינץ’.

עד כה דיווחו השמועות על מפרט בעל פלטפורמת Snapdragon S4 Pro עם מעבד מרובע-ליבה 1.7GHz, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון 32GB ללא אפשרות הרחבה, מצלמה ראשית 13 מגה-פיקסל, מצלמה משנית 2 מגה-פיקסל, קישוריות אינפרה-אדום, סוללת 2,300mAh וטכנולוגיות האודיו של Beats. ממשק המכשיר יהיה Sense 5.0 שגם תמונות ממנו כבר הספיקו לדלוף לרשת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים