שמרו את התאריך: HTC תערוך מסיבת עיתונאים ב-19 לפברואר

htcevent4

פחות מחודש לפני תערוכת המובייל העולמית MWC שבברצלונה, מכריזה HTC על מסיבת עיתונאים מסתורית. מה שמפתיע הוא שמסיבת העיתונאים לא תתרחש באותם התאריכים בה תתקיים התערוכה או אפילו באותו מיקום גיאוגרפי. החברה הדגישה בפני מעריציה לשמור את תאריך ה-19 בפברואר בו היא עתידה לחשוף בניו יורק שבארה”ב “מה הלאה”. האירוע ייערך כאמור מספר ימים לפני MWC וככל הנראה יושק בו מכשיר ספינת הדגל החדש של החברה הידוע על פי שמועות כ-HTC M7. כמו כן, אתר Engadget מדווח כי קיבל אישור רשמי מהחברה שבנוסף לניו-יורק, ייערך אירוע נוסף גם בלונדון.
בעוד אנו קרבים יותר ויותר לקראת MWC, חגיגת הסלולר השנתית עבור כל חובב גאדג’טים, כך גם ימשיכו חברות להזרים טיזרים ויודלפו שמועות נוספות לרשת על מנת ליצור כמה שיותר עניין בחברה זו או אחרת. שכן הרושם שיתקבל מהתערוכה ישפיע על מצב השוק לאורך כל 2013. נראה ש-HTC הולכת בדרכה של סמסונג וגם היא תכריז על מכשיר הדגל שלה ללא קשר לתערוכה, על מנת למשוך את מרב תשומת הלב. למרות זאת, אתם יכולים לצפות שמכשיר הדגל של HTC יהיה אחת האטרקציות ב-MWC 2013.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים