וידאו: מכשיר ה-HD2 של HTC מריץ את Windows Phone 7;

אחד הנושאים שזכו להדים רבים מייד לאחר ההכרזה על Windows Phone 7 היה אפשרות ייבואה של המערכת החדשה למכשיר ה-Windows Mobile האהוב ביותר בעולם (ובעיקר בקרב קהילת המשתמשים המתקדמים) – HTC HD2. מייקרוסופט טענה שמקשי החומרה שלו לא תואמים את הדרישות, ולכן הוא לא יזכה בשדרוג למערכת החדשה, אך קהילת ההאקרים לא התייאשה.

אחרי מספר “זיופים” מוצליחם יותר או פחות של ממשק ה-Metro ל-Windows Mobile 6.5 שנראו בחודשים הקודמים, עלה בסוף השבוע לרשת סרטון המוכיח כי האקר סיני הצליח להתקים גרסא פועלת של WP7 על ה-HD2. בסרטון שלפנינו נראה המכשיר מאתחל את המערכת, ומדגים את הממשק המהיר ויכולת ה-Pinch to Zoom במרכזת התמונות. ולבעלי ה-HD2 בארץ – לפני שאתם מנסים את זה (כאשר תצא גרסא של ה-ROM לציבור), רק תזכרו שאין למערכת מקלדת בעברית.

(מקור: XDA.cn)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים