פרסומת 15 מיליון הדולר (או – סופרבול) של סמסונג נחשפת

samsung_superbowl_ad_2

אינני צופה נלהב של משחקי פוטבול וכמו רבים בישראל אינני עוקב אחרי משחק הספורט, גם לא אחר גמר הסופרבול, אך אם יש דבר אחריו אני עוקב באדיקות, הרי אלו הפרסומות המוצגות בזמן המשחק אשר מבחינת המפרסמים וחברות הפרסום מהוות את גולת הכותרת של עולם הפרסום.

השנה, זכינו לקבל טעימה ממספר פרסומות מעניינות שיצרו באזז לא קטן – הראשונה, שפורסמה לפני ימים מספר היא של אתר האחסון ומכירת הדומיינים GoDaddy שבחר את הדוגמנית בר רפאלי לככב לצד החנון האולטימטיבי אותו משחק ג’סי היימן. את שמו של היימן לא מכירים רבים, אך השחקן בן ה-34 הופיע כניצב ברשימה אינסופית של סרטים וסדרות בארה”ב ואם פניו מוכרות לכם, כנראה וזו הסיבה. בפרסומת מציגה המגישה של חברת GoDaddy את הצד הסקסי (רפאלי) והצד החכם (היימן) המשתלבים יחד בצורה מושלמת לשם בניית אתרים:

פרסומת נוספת שנחשפה רק היום מגיעה מבית סמסונג, שבשנה האחרונה הצליחה להציג צד חדש ומרענן בשיווק מוצריה. לפרסומת נרתמו מספר כוכבים גדולים ביניהם השחקנים סת’ רוגן, פול ראד והופעת אורח של שחקן ה-NBA לברון ג’יימס. הפרסומת באורך 2 הדקות תימכר לפי עלות של כ-3.8 מיליון דולר ל-30 שניות לפי הנתונים שמציג הוול-סטריט ג’ורנל, מה שמשקף לפרסומת זו עלות של כ-15 מיליון דולר. הפרסומת מציגה את קו הגלקסי בצד הטלפונים ואת טאבלט הגלקסי Note 10.1


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים