בקרוב: HTC AppStore

HTC, יצרנית הסמארטפונים שהתמקדה עד עתה בתחום החומרה, עושה לאחרונה צעדים שקטים ונחושים לעבר היעד הבא שלה: עולם התוכן במכשיר הנייד. זה התחיל עם ממשקי המעטפת ל-Windows Mobile, ממשק ה-Sense לאנדרואיד, HTC Hub ל-Windows Phone 7 ו-HTCSense.com – שרות הענן לסמארטפונים שלה. כעת, על פי מקורות שצוטטו ב-Financial Times, הגיע תורו של היעד הבא  בתחום התוכן להיכבש: חנות אפליקציות, ספרים אלקטרוניים ומגזינים לסמארטפונים.

על פי אותם מקורות, HTC גייסה לאחרונה קבוצה קטנה של מנהלי תוכן בטאיוואן, כשבכוונתה להתרחב לעוד כ-100 עובדים מסביב לעולם לגיוס וניהול התוכן עבור חנות מקוונת חדשה למכשיריה.

אין זה סוד שמלחמה עזה מתנהלת בין יצרניות הסמארטפונים על לב הצרכן, וכשמערכות הפעלה עומדות במרכז העניין, אין כמעט נישה שבה יכולה יצרנית המכשיר לייחד את עצמה ממתחרותיה – מלבד תחום התוכנה והתוכן.

סביר להניח ש-HTC תשלב את הגישה לחנות האפליקציות שלה באינטגרציה עמוקה עם ממשקי המעטפת שלה באופן שאולי יאפיל במעט על חנות התוכן המקורית של מערכת ההפעלה, ובכך “תפתה” את המשתמשים במכשיריה לעבר שרותי התוכן שהיא מתכוונת לספק.

אז אחרי אפל, שמשווקת את מוצרי המובייל שלה כמסופים לצריכת תוכן מחנויות התוכן שלה iTunes וה-iTunes AppStore, מנסה גם HTC לבנות על ליבם וכיסם של לקוחותיה. הזמן יגיד האם תדע לנצל את הצמיחה המטאורית ברווחיה בשליש האחרון לעומת מקבילו אשתקד לטובת מיזמי תוכן חדשניים ואיכותיים שיוסיפו תחרות לשוק התוכן הדיגיטלי, ומכך כמובן רק אנחנו – הצרכנים – נהנה.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים