הוכרז: Samsung Continuum, סמארטפון מסדרת Galaxy S עם מסך התראות

אמש הכריזה סמסונג על מכשיר ה-Continuum, שכפי ששמענו לאחרונה, אינו “יורש” את ה-Galaxy S, אלא מהווה עוד אחת מהמוני הגרסאות שלו שנמכרות ע”י המפעילות השונות בארה”ב.
ייחודו של ה-Continuum, כידוע, הוא שמלבד מסך ה-Super AMOLED בגודל 3.4 אינצ’ ברזולוציית WVGA נמצא בו מסך Super AMOLED שני בגודל 1.8 אינצ’, המשמש כשורת התראות.
שבעה שימושים מנתה סמסונג ל-Ticker: מצב המתנה (בו מוצגים תאריך, שעה ומזג אוויר), “התראות מפוספסות” (הודעות, מיילים וצ’ט), RSS (כותרות אחרונות מאתרים; לחיצה על הכותרת לפתיחת הכתבה בדפדפן), התראות שיחה והודעה (עם כל האפשרויות, כמובן), היסטוריית התראות, מחווני כיוון בתוכנת הניווט, וגם בקר לשליטה על נגן המוסיקה המובנה. כל זה מופעל ע”י “חיישני אחיזה” בצידי תחתית המכשיר.
כמובן שמלבד זה מצוייד הקונטיניואם במעבד ה-Hummingbird, מצלמת 5 מגה-פיקסל עם יכולת צילום וידאו ב-HD 720p וכל סוגי הקישוריות. גרסת האנדרואיד היא עדיין 2.1, וסמסונג לא הזכירה ולו במילה את העדכון המצופה ל-2.2.
המכשיר יימכר ע”י Verizon (מה שאומר שהוא פועל בטכנולוגיית CDMA ואינו מתאים לישראל) החל ממחרתיים ב-200 דולר עם התחייבות לשנתיים ואחרי החזר של מאה דולר על מכשיר קודם.

הדגמת וידאו קצרה שצולמה ע”י רוס מילר מ-Engadget:

[viddler id=59330fe8&w=545&h=349]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים