שמועות: ASUS תכריז על טאבלט ה-Fonepad בתערוכת MWC

asus-fonepad-ME371MG--photoנראה שבחברת אסוס לא יאפשרו להצלחתו של טאבלט הנקסוס 7 לחלוף כל-כך מהר: דיווח חדש טוען שהחברה נמצאת כעת לקראת השקתו של מכשיר ה-Fonepad (מספר מודל ME371MG), טאבלט נוסף בעל תג מחיר אטרקטיבי (בין 199 ל-249 דולרים) אשר יפנה ככל הנראה לשוק הנמוך.
על פי תמונה שנחשפה באתר רוסי, ניתן לראות שהטאבלט הוא בעל גב חלק, גריל רמקולים רחב ולוגו של אינטל. נכון, אולי ממבט ראשון זה לא נראה מיוחד כל-כך, אבל ככל הנראה אנו מתבוננים בגב אלומיניום מוברש ואיכותי, כך על פי המקור. נתונים נוספים בחסותן של השמועות מדברים על מסך IPS LCD בגודל 7 אינץ’ ברזולוציית 1280×800 פיקסלים, המעבד החדש ועטור הציפיות של אינטל – Atom Z2420 (חד-ליבה, 1.2GHz), מאיץ גרפי PowerVR SGX540, זכרון RAM בנפח 1GB, שתי מצלמות – אחורית בעלת חיישן 3 מגה-פיקסל וקדמית עם חיישן 1.2 מגה-פיקסל, נפח אחסון מובנה של 8GB (או 16GB/32GB בתוספת תשלום) עם אפשרות הרחבה על ידי כרטיס microSD, סוללת 4270mAh שתעניק לו עד 9.5 שעות עבודה וכמובן מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.x. משקלו צפוי להיות 340 גרם ופרופילו יהיה זהה לזה של נקסוס 7 – 10.4 מ”מ.

נכון, אין כאן שום דבר מיוחד שיגרום לנו לרוץ לחנויות, אך בהחלט יהיה מעניין לראות כיצד מתמודדת ערכת השבבים החדשה של אינטל אל מול יכולות העיבוד של מעבדי ARM ששולטים כיום בשוק הניידים. אם שאלתם את עצמכם מדוע נקרא המכשיר Fonepad, זה משום ש-ASUS מתכננת להכיל בו פיצ’ר מעניין שיאפשר הוצאת וקבלת שיחות, בשלב זה עדיין לא ידוע כיצד יתנהלו השיחות ואיך אסוס מתכננת לשלב את הפיצר המדובר בטאבלט 7 אינץ’.

השמועות טוענות בנוסף שאסוס תשיק את המכשיר במהלך הרבעון השני של 2013, כשהאפשרות להכרזה ב-MWC 2013 אינה נפסלת. אולי אין למכשיר הזה את המפרט הכי מרשים בשוק, אך אם אסוס תשחק נכונה בקלפים ותציע את המכשיר במחיר אטרקטיבי, יש אפשרות שגם מכשיר זה יזכה לאהדה ותפוצה רחבה.

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים