תמונה נוספת של HTC M7 נחשפה לפני ההכרזה הרשמית

htc_one_m7

ככל שאנחנו מתקרבים לאירוע ההכרזה הגדול של HTC שיערך ב-19 בפברואר, כך נחשפים יותר ויותר פרטים נוספים על המכשיר החדש אותו עתידה החברה לחשוף. הפעם אנחנו זוכים לקבל תמונה ברורה של מכשיר ה-M7 בה הוא נראה במלוא הדרו כאשר גם הפעם ההדלפה מגיעה מ-evleaks@ שידוע באמינותו הגבוהה כאשר מדובר על מכשירי HTC. להזכירכם, evleaks@ חשף לפני זמן קצר כי HTC מתכוונת בצעד תמוה לקרוא למכשיר החדש “HTC One” ולא M7 כפי שההדלפות טענו עד כה.

בתמונה ניתן להבחין בקלות כי המכשיר יגיע עם שוליים צרים מאוד ועם עיצוב המזכיר במעט את מכשיר האייפון 5 ופחות את מכשירי האנדרואיד האחרונים של החברה. עוד נקודה מסקרנת היא שעל פי התמונה נראה כי HTC תצייד את המכשיר בשני כפתורי מגע קפסטיביים בלבד, כפתור הבית והחזור, וזאת בניגוד לסטנדרט הנוכחי בו ישנם שלושה כפתורי מגע קפסטיביים. עוד ניתן לראות בתמונה כי ישנם גרילים לרמקולים בחלקו התחתון והעליון של המכשיר. כמו כן, אנו למדים שהמכשיר יגיע עם פינות מעוגלות ויהיה עשוי ממקשה מתכתית אחת. מעבר לעיצוב והחומרה, ניתן לראות כי המכשיר יריץ את ממשק Sense 5.0 החדש אותו ככל הנראה HTC תחשוף עם השקת המכשיר. הממשק נראה נקי יותר עם ווידג’טים חדשים של אנשי קשר ומזג האוויר, ובפעם הראשונה – אין עדות לשעון המפורסם של HTC.

על פי ההדלפות HTC M7 יגיע עם מפרט מרשים למדי הכולל מעבד מרובע ליבה 1.7GHz, מסך 4.7 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מצלמת 13 מגה-פיקסל (עם טכנולוגיות ה-Ultrapixel), נפח אחסון מובנה 32GB, שבב NFC, תמיכה בקישוריות 4G LTE, סוללת 2,300mAh ומערכת הפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.2 עם ממשק המשתמש Sense 5.0.

האם כך באמת יראה ה-HTC M7?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים