וידאו: Nvidia מציגה שלל משחקים המוזרמים מהמחשב ל-Project SHIELD

P1050273-580x326

תערוכת CES 2013 הייתה גדושה בהכרזות והשקות של מכשירים ופלטפורמות חדשות שמעליהן בלטה במיוחד ההכרזה הגדולה של Nvidia שחשפה לעולם את Project SHIELD – קונסולת המשחקים החדשה שלה. Project SHIELD הוא קונספט מעניין למדי בו אנחנו זוכים לשילוב של מערכת ההפעלה אנדרואיד עם מכשיר שהוא בעצם הכלאה של בקר משחקים מתקדם ומסך גדול ואיכותי.

אחד מהפיצ’רים שסיקרנו אותנו מאוד בנוגע ל-Project SHIELD היא היכולת להזרים את המשחקים הנמצאים אצלנו במחשב ישירות לתוך הקונסולה. אסור לשכוח כי Nvidia היא אחת מיצרניות הכרטיסים הגרפיים הגדולות בעולם ושמרבית המחשבים כיום מגיעים עם כרטיס גרפי כזה או אחר מתצורתה, מה שאומר ש-Project SHIELD תוכל להתממשק עם מחשבים רבים בעולם.

משתמשים רבים תהו כיצד הדבר יעבוד וחששו שמא יהיה זה מסובך מבחינה לגוגיסטית מאחר ומדובר על משימה לא פשוטה בכלל. כעת נשפך קצת אור על התהליך הודות לשני סרטוני וידאו ששחררה Nvidia המדגימים כיצד נעשה החיבור בין המחשב ובין Project SHIELD. למרבה ההפתעה, מדובר בתהליך מאוד פשוט וכל מה שצריך לעשות הוא לבחור את המשחק (מתוך המשחקים הקיימים אצלנו במחשב) באפליקציה המובנית של Nvidia בקונסולת ה-Project SHIELD ובתוך שניות הוא יופעל.

האפליקציה יודעת להתממשק ישירות עם חשבון ה-Steam, או מנגד עם תוכנה ייעודית של Nvidia המותקנת על המחשב ולהציג את כל המשחקים שיש ברשותנו, כך שלא יהיה צורך להוסיף כל משחק ידנית. הזרמת הוידאו נעשית באופן סימולטני וכל מה שמוצג במחשב שלנו יוצג באותו הרגע גם בקונסולת Project SHIELD. מצפייה ראשונית ניתן לומר ללא ספק כי הזרמת התוכן חלקה ומתבצעת ללא תקלות כלשהן.

לצד זאת, Nvidia חושפת ניצנים ראשונים של ההתאמות שעשתה בין משחקי המחשב לקונסולה ומציגה את החלוץ ראשון ממשחקי EA Games – המשחק Need For Speed: Most Wanted. גם כאן ניתן להבחין כי השליטה מתבצעת באופן חלק ועל אף הדרישות הגרפיות הגבוהות שמצריך המשחק, קונסולת Project SHIELD מצליחה להציגו באיכות גבוהה מאוד. Nvidia ציינה כי בין מגוון המשחקים ניתן למצוא את המשחקים Battlefield 3 ו-Borderlands 2 המותאמים לקונסולה וחידדה כי בעתיד יתווספו עוד משחקים רבים שיותאמו לכפתורים ולממשק של Project SHIELD.

Project SHIELD תגיע עם מעבד ה-Tegra 4 של Nvidia עם הקונספט של 4 ליבות פעילות שלצידן יש ליבה אחת “נחה”, וכמובן מאיץ גרפי עם 72 ליבות. למרבה הצער Nvidia כבר הודיעה כי היא לא מתכוונת למכור את Project SHIELD במחיר הפסד (הגיוני אם אין לך מתחרים), מה שאומר שהקונסולה לא תהיה זולה במיוחד.

איזה משחק מחשב אתם הייתם בוחרים להזרים ל-Project SHIELD?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים