HTC מפרסמת בעמוד הבית שלה שעון עצר לקראת אירוע ההכרזה

HTC-Stopwatch

ימים בודדים נותרו עד האירוע של HTC שיתרחש ביום שלישי הקרוב, ה-19 לפברואר והחברה ממשיכה לייצר טיזרים לקראת השקתו של מכשיר ה-M7 (או HTC One כפי שהשמועות האחרונות מספרות). החברה העלתה היום לדף הבית שלה שעון עצר המונה את הזמן עד האירוע ומאחוריו קטעי וידאו מהירים המציגים במבט חטוף חלקים מגופו של המכשיר. כל עשר שניות, כאשר מחוג השניה מראה את הספרה “1” מתחלף צבעה של הספרה לירוק ומוצג אחד משלושת קטעי הוידאו המציגים את צידו של המכשיר בצבע כסוף, את גבו עם הלוגו של החברה ובוידאו השלישי עושה רושם כי מוצגת המצלמה האחורית של המכשיר.

מאשרת את השמועות

עד כה, שמענו הרבה לגבי מכשיר ה-HTC M7 דרך הדלפות, שמועות וטיזרים שונים שהגיעו גם מ-HTC עצמה. אם היה איזשהו ספק כי האירוע של HTC יהיה במיוחד עבור השקתו של מכשיר ה-HTC M7, הרי שהצגת קטעי הוידאו עם מבט מהיר המציג טלפון בדיוק כאשר מגיעה הספרה “1” לשעון העצר, מעידה על שמו של המכשיר ממש כפי שצפו השמועות – HTC One.

מחקר קטן שערך צוות גאדג’טי בכל הנוגע לשעון העצר שהוסיפה החברה לדף הבית שלה חושף קטעי קוד המעידים כי באירוע הקרב בניו-יורק בעוד 6 ימים ייחשף טלפון ה-M7. בקטע הקוד הקצר המצורף מטה, ניתן למצוא את הכיתוב “m7teaser” בתוך חלקי הקוד המציגים את קטעי הוידאו השונים המציגים מבט חטוף על המכשיר.

htcM7-teaser

HTC עשתה עבודה לא רעה ביצירת באזז לקראת אירוע ההשקה הקרב ובא וזכתה לסיקור רחב היקף ברחבי האינטרנט. כעת, כל מה שנותר לחברה הוא להציג טלפון הראוי לציפיות הגבוהות שיצרה לגביו וחלק חשוב נוסף הוא זמן התחלת המכירה של הטלפון. אם תשכיל HTC לשנות את דרכיה ותחל למכור את המכשיר זמן קצר לאחר האירוע במקום לחכות מספר חודשים כפי שעשתה עם מכשירים שונים בעבר, יכול מאוד להיות כי תצליח לתפוס מקום טוב בין יצרניות הטלפונים המובילות ולשדרג את מכירותיה.

מאחר וקטעי הוידאו הקצרים מוצגים רק כל 10 שניות מאחורי שעון העצר, מעט קשה להבין מה בדיוק אנחנו רואים ועל כן, חפרנו עבורכם מעט ומצאנו קישורים ישירים לקטעי הוידאו. לכל המעוניין, ניתן לצפות בקטעים בקישורים הבאים:

וידאו טיזר גב מכשיר ה-HTC M7

וידאו טיזר מצלמת ה-HTC M7

וידאו טיזר צד מכשיר ה-HTC M7


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים