Sony Xperia Z מצליח להרשים במבחני הצילום בוידאו

Sony-Xperia-Z-cameraכשמדובר על תחום הצילום בסמארטפונים, אין ספק שיש שחקנית אחת מובילה ובולטת על פני האחרות – מדובר על חברת נוקיה שרק לפני שנה הציגה את טכנולוגיית הצילום PureView במכשיר ה-Nokia 808 בעל מצלמת ה-41 מגה פיקסל. שבעה חודשים לאחר מכן הביאה נוקיה את הטכנולוגיה גם לסדרת ה-Lumia כשחשפה לראשונה את Lumia 920 בעל מייצב תמונה אופטי ויכולת צילום מרהיבה בתנאי חשיכה.

למעט הטכנולוגיות החדשות של נוקיה, לא נרשמה שום התקדמות מרעישה בתקופה האחרונה מצד החברות המתחרות בתחום הצילום בסמארפונים, אולם נראה שעתה המצב עתיד להשתנות עם הצגת קטע וידאו שצולם באמצעות מכשיר ה-Xperia Z החדש של חברת סוני. המכשיר בעל מסך 5 האינץ’ וחיישן המצלמה 13 מגה פיקסל Exmor RS, מצליח להפגין יכולות מרשימות בצילום בתנאי תאורה בעיתיים.

קטע הוידאו עורך השוואה בין סרטון וידאו שצולם בלילה ע”י Sony Xperia Z ובין סרטון זהה שצולם על ידי שני מכשירים מתקדמים אחרים: Nexus 4 ו-Galaxy Note 2. כפי שניתן לראות, המכשיר החדש של סוני מפגין ביצועים מעוררי התפלאות. Sony Xperia Z הוא המכשיר הראשון שתומך בצילום במצב HDR בוידאו ובצילום סטילס בו בזמן והתוצאות אכן מרשימות – השילוב של חיישן המצלמה הייחודי עם יכולות הצילום במצב HDR בוידאו מספק תמונה חדה וברורה יותר.

האם סוני היא “הצעקה האחרונה” בתחום הצילום לסמארטפונים?

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים