LG חושפת את המטען הנייד הראשון שלה, הכירו את PMC-510

LG-PMC-510נראה שחברת LG לא מוכנה לחכות עד תערוכת MWC 2013 ורק יומיים לאחר שחשפה את סדרת מכשירי ה-Optimus L II, היא כבר מציגה בפני לקוחותיה גאדג’ט נוסף שמתאים לא רק לאוחזים במכשיריה, אלא לכלל האוחזים במכשירים ניידים המסוגלים להיטען חשמלית באמצעות מחבר USB על שלל תצורותיו. MC-510 הוא מטען נייד במשקל 152 גרם ובעל קיבולת חשמלית של 5200mAh, מה שיאפשר שתי טעינות מלאות של רוב מכשירי הסמארטפון הקיימים בשוק.

LG מציינת שהמטען הנייד יגיע גם עם תושבת עליה ניתן יהיה להניח את המכשיר בזמן הטעינה וכן עם כבל USB שיקשר בין המטען הנייד לסמארטפון. על המכשיר ניתן יהיה למצוא גם כפתור לוויסות עוצמת הטעינה, אך בשלב זה אין יותר מידי פרטים שיוכלו לספר לנו על מטרתו. בשלב זה נוכל רק לשער שאם הוא שם, הוא כנראה עשוי לסייע בתהליך הטעינה או להפוך אותו יותר אוניברסלי.

לצערנו, החברה לא חשפה את מחירו של MC-510 או את האזורים בהם ניתן יהיה לרכוש אותו מחוץ לקוריאה. אנו מאד מקווים לקבל את הפרטים הללו בקרוב, שכן מדובר במוצר שרבים מאיתנו יוכלו למצוא לו שימוש.

מכירים מוצרים נוספים בעלי מטרה דומה? שתפו אותנו בתגובות.

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים