מכשיר נוקיה לא מוכר מופיע בפרסומת הולנדית ל-Lumia 920

unknown-yellow-lumiaבסוף השבוע גילו באתר המעריצים של נוקיה, My Nokia Blog, כי בפרסומת טלוויזיה חדשה שעלתה לשידור בהולנד, מופיע מכשיר Lumia לא מוכר לצידו של Lumia 920 המוצע למכירה ברשת הסלולר KPN ההולנדית. ממבט ראשון ושני אפשר להתבלבל בקלות ולחשוב שמדובר במכשיר ה-Lumia 822, אולם לאחר התבוננות עמוקה יותר ניתן יהיה לשים לב לשקע אוזניות בולט בצידו הימני של המכשיר (כשהוא עם הגב אלינו), מה שלא קיים ב-Lumia 822, בו שקע האוזניות נמצא בכלל בצד שמאל. בנוסף, מכשיר ה-Lumia 822 משווק באופן בלעדי ברשת הסלולר Verizon האמריקאית.

אז אחרי שהסכמנו שאין מדובר במכשיר מוכר, אפשר להתחיל לשער. מאחר ומזווית הצילום בפרסומת נראה רק גבו של המכשיר המסתורי, מעט קשה לקבל פרטים נוספים אודותיו כגון גודלו של המסך וקיומם של חריצים שונים בגופו. ב-The Verge מוסיפים כי ייתכן ומדובר במכשיר קונספט שלא יראה אור, או אפילו בעריכה ממוחשבת שנעשתה לצורך הצילומים בלבד.

בכל אופן, נוקיה צפויה לחשוף בתערוכת MWC שתיפתח ביום ראשון הבא לפחות מכשיר Lumia אחד ואולי גם סדרה שלמה, כך שהמכשיר האלמוני מהפרסומת עשוי לקבל רשמיות תוך כמה ימים. על פי השמועות, תחשוף נוקיה בתערוכה את Lumia 1000 (ככל הנראה EOS), את Catwalk שיירש את מקומו של Lumia 920 ואת Laser שייועד בעבור Verizon. בעבור השוק הבינוני והנמוך, עשויה נוקיה לחשוף את Lumia 520 ו-Lumia 720 – אולי אחד מהם הוא זה שנראה בפרסומת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים