בשבוע הבא: גאדג’טי בתערוכת MWC 2013 בברצלונה!

MWC-2013-Bannerחודש פברואר הגיע וזה אומר שאנחנו ניצבים רגע לפני חגיגת המובייל הגדולה ביותר של השנה – תערוכת Mobile World Congress! השנה אנחנו בסימן הספרה “4”: זו הפעם הרביעית ברציפות שאתר גאדג’טי נוסע לסקר את תערוכת MWC בברצלונה, את הסיקור הנרחב שלנו נתחיל ב-24.2 (יום ראשון) עם מסיבות עיתונאים של החברות המובילות אותו יספקו לכם ארבעה כתבים ישירות מהקרקע הבוערת בברצלונה לאורך כל התערוכה עד ה-28.2 (יום חמישי). השנה אתר גאדג’טי מתכוון להמשיך במסורת וגם ב-MWC 2013 נביא לכם את העדכונים החיים והמקיפים ביותר בישראל.

צוות גאדג’טי שטס השנה לתערוכה כולל נבחרת כתבים משובחת – אוהד צדוק, שלומי טורג’מן, אורי אליאבייב ורונן מנדזיצקי – שעוברת כבר מספר חודשים טירונות קשה ואימוני כושר מפרכים לקראת לילות ללא שינה וימים שלמים על הרגליים עם פק”ל ציוד של עשרות קילוגרמים. הכול, כדי להביא לכם את העדכונים וההכרזות ישירות מ-MWC 2013. כמידי שנה צפו להמון הפתעות, כמות אדירה של הצצות ראשונות בוידאו וסקירות של מסיבות העיתונאים המעניינות!

אז איך תוכלו לעקוב אחרי גאדג’טי במהלך MWC 2013 ולא לפספס דבר? כתבה מורחבת בנושא תעלה בהמשך השבוע, אבל בינתיים:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים