שמועה: נוקיה חברה ל-Wypsis בכדי להציג סמארטפון עם יכולת טעינה סולארית

Lumia-920-displayיחד עם השמועות על מכשירי לומיה חדשים שיוכרזו בתערוכת MWC אשר תיפתח ביום ראשון, שמועות נוספות ברשת רומזות לכך שיצרנית הסלולר הפינית תציג מכשיר חדש בעל יכולות לטעינה סולארית של הסוללה. השמועות מפרטות שהחברה הצרפתית Wypsis שכבר בשנה שעברה רשמה פטנט על שיטה מסוימת לטעינה סולארית חברה ליצרנית מובייל במטרה ליישם אותו. אמנם אין לכך הוכחות מוצקות, אך לטענתו של מקור ברשתאותה יצרנית מובייל היא נוקיה.

הטעינה הסולארית של Wypsis עובדת באופן די פשוט – על מסך המכשיר מונח פאנל סולארי בעובי חצי מילימטר (או פחות) המורכב ממערך של זכוכיות מיקרוסקופיות המנתבות את האור מסביב לסדרה של רצועות טעינה סולאריות. הבנתם? כנראה שלא, אבל זה לא מה שחשוב – החברה טוענת שבכדי לטעון את המכשיר במלואו יהיה צורך לחשוף אותו לאור במשך 6 שעות, למרות שהשאיפה היא להגיע להישג בו על כל שעה של חשיפה לאור נקבל אפשרות לבצע 30 דקות של שיחה.

בשנה שעברה, טענו ב-Wypsis שהטכנולוגיה תהיה מוכנה להטמעה תוך 12 חודשים, מה שעשוי להתברר בקרוב כנכון. עוד הובטח שהטמעת הטכנולוגיה במכשירי סלולר לא תייקר אותו כלל, למעט דולר אחד בלבד. כמובן שניתן יהיה אפשר ליישם את הטכנולוגיה גם על מכשירים אחרים כמו טאבלטים, קוראי ספרים דיגיטליים וכיוצא בזאת, תוך שהיא לא תפגע כלל ביכולות התלת-מימד של המסכים, אם ישנן כאלו.

אין ספק שהטכנולוגיה הזו, אם ידעו יצרניות המכשיר כיצד לנצל אותה, עשויה לחולל שינוי משמעותי בעולם הסלולר. הרי מי מאיתנו לא זעק פעם לנקודת חשמל כשהמד הפך אדום? אנו מאד מקווים לראות את הטכנולוגיה בפעולה כבר בתערוכת MWC, אולם לא נתאכזב לגלות על הגעתה גם תוך מספר חודשים מהיום.

(מקור – WPCentral)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים