הצצה ראשונה: Samsung Galaxy Note 8.0 – המתחרה של סמסונג בקטגוריית המיני

סמסונג הינה אחת מהחברות בעלות הנוכחות הגדולה ביותר בתערוכת MWC בברצלונה השנה אם לא הגדולה ביותר. בעמדות התצוגה בחרה סמסונג לשים דגש גדול על מכשיר הטאבלט Galaxy Note 8 שזה עתה הוכרז והמכשיר הוצג בעמדות רבות שאפשרו לרבים להתנסות ולחוות את המכשיר.

הדבר הראשון שמרגישים כאשר לוקחים את ה-Note 8 ליד הוא משקלו הקל המסתכם ב-338 גרם בלבד. הטאבלט החדש מבית סמסונג אמנם אינו הקל ביותר מהטאבלטים בקטגוריית ה-8 אינץ’ והאייפד מיני מגיע במשקל נמוך יותר של 308 גרם, אך המכשיר בהחלט מרגיש קל משקל באחיזה בשתי ידיים וגם בעת אחיזתו ביד אחת. צד אחד בו מצטיין ה-Note 8 אל מול האייפד מיני הוא המסך, אשר מתגאה בצפיפות פיקסלים של 189PPI לעומת 162PPI באייפד מיני. התצוגה של הטאבלט בהחלט מרשימה ומציגה וידאו כמו גם תמונות בחדות. לא המסך המרשים ביותר שיצא לי לראות, אך בהחלט מרשים.

רוחבו של המכשיר דומה מאוד לזה של האייפד מיני ובהחלט מאפשר לאחוז אותו ביד אחת ללא התאמצות יתרה, אם כי יש לציין כי בעלי ידיים קטנות יותר יכול וייאלצו למתוח את אצבעותיהם מעט יותר, אך גם אלו בעלי ידיים קטנות יותר ישמחו לדעת כי גב המכשיר מספק הרגשה של יציבות בעת אחיזת המכשיר ביד אחת גם ללא צורך לעטוף אותו מקצה לקצה.

גולת הכותרת של ה-Samsung Galaxy Note 8 הוא עט ה-S Pen. ממש כמו בפאבלט ה-Galaxy Note II, מאפשר ה-S Pen לבצע פעולות בטאבלט אשר אינן אפשריות בטאבלטים אחרים בשוק וההתמכרות לתוסף המעניין הזה ממהרת להגיע לאחר דקות שימוש בודדות בשליטה במכשיר באמצעותו.

*הכתבה בחסות ארליך – מרכז הצילום בישראל

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים