דיווח: סמסונג לא מתכוונת לייצר מכשירים עם מערכת ההפעלה Firefox OS

firefox-os-vs-tizen-300x225-215x193מוזילה, מפתחת דפדפן הפיירפוקס הפופולארי, השיקה השבוע בתערוכת MWC את מערכת ההפעלה החדשה שלה FireFox OS למכשירים ניידים. עם ההשקה הוכרזו שני מכשירים מבית Alcatel ו-ZTE וחברת סוני הביעה גם היא את נכונותה להשיק מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה בעבור השוק הנמוך, אך על פי דיווח מאתר CNET, שאר השחקניות הגדולות אינן ששות להצטרף למוזילה בפריצה שלה לשוק המובייל.

על פי הדיווח, סמסונג שלא מזמן עקפה את נוקיה כיצרנית הסלולר הגדולה בעולם, אינה מעוניינת כלל לייצר מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה החדשה. עד היום השיקה החברה מכשירים מבוססי Bada בעבור השוק הנמוך, אולם לאחרונה הודיעה על הפסקת הייצור של מכשירים אלה כשבמקומם תחל בייצור סמארטפונים מבוססי מערכת ההפעלה החדשה Tizen המפותחת בשיתוף פעולה עם יצרנית השבבים אינטל.

סמסונג ונוקיה, יחד עם Huawei, מהוות את הרוב המוחץ של יצרניות מכשירי ה-Feature Phones הנמכרים בעיקר במדינות מתפתחות וכאשר השתיים הראשונות כבר מחוייבות למערכות הפעלה אחרות (Tizen ו-Windows Phone בהתאמה), נדמה כי בפני Firefox OS ניצב אתגר של ממש כאשר היא מנסה לזכות בחשיפה ותמיכה הן מהיצרניות והן מציבור המשתמשים.

.(מקור – TheVerge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים