הצצה ראשונה: Project Shield – חווית גיימינג עוצרת נשימה

בתערוכת CES הצליחה Nvidia לגרום לשערותינו לסמור בעת ההכרזה על Project Shield – קונסולת המשחקים החדשה המונעת במצעות מעבד הטגרה 4. הקונסולה החדשה הציגה לראשונה חומרה מתקדמת מאוד באריזה יחודית המותאמת באופן אדיאלי לגיימינג. האם Project Shield הצליחה לעמוד בציפיות הגבוהות שהעמידה Nvidia בעת ההכרזה? לקחנו את המכשיר לסיבוב וחזרנו עם רשמים.

תחילה נתייחס לעיצוב של ה-Project Shield – ללא ספק מדובר על אחד המכשירים היפים ביותר שנראו בתקופה האחרונה. נראה כי כל פינה או קימור במכשיר נבחרו בקפידה על מנת ליצור חווית גמיניג אמיתית. הקונסולה מרגישה מעולה ביד וזאת הודות לעיצוב דמוי בקר המשחקים שהעניקה Nvidia לקונסולה. חשוב לציין שעל אף ממדיה הגדולים יחסית, המכשיר קל באופן מפתיע – לאחר שניות בודדות שכחנו שאנחנו אוחזים בקונסולה ופשוט נשאבו למשחק.

כאשר המסך (בגודל 5 אינץ’) מורם נחשפים בפנינו כל כפתורי השליטה של הבקר: שני ג’ויסטיקים, ארבעה כפתורי ניווט, ארבעה כפתורי אותיות, כפתור החזרה, כפתור הבית, כפתור Start, כפתור ויסות ווליום וכפתור ה-Nvidia שיעביר אותנו ל-Tegra Zone. מעל לאותם הכפתורי מופיעים שני רמקולים כסופים המקנים לקונסולה מראה מתכתי יוקרתי.

IMG_0540גם מבחינת ביצועים Project Shield לא אכזבה והצליחה להציג מפגן עוצמה מרשים למדי. כותרים מפורסמים הצליחו לעבוד בצורה חלקה על הקונסולה ולרגע הרגשנו שאנחנו משחקים על מחשב בעל מפרט מתקדם. החדשנות האמיתית מתרכזת דווקא בתאימות הגבוהה של המשחקים לקונסולה עצמה כאשר כל מקש ומקש בקונסולה הוגדר באופן מדויק למשחק אותו נבחר להריץ, מה שמעניק לנו חווית גיימינג מלאה – כזאת שלא קיימת במכשירי אנדרואיד פשוטים. Nvidia עובדת במרץ בכדי להתאים כמה שיותר משחקים לקונסולה על מנת להעצים את חווית המשחק בכל כותר חדש שיוצא.

כל המשחקים המותאמים שהורדנו ירוכזו באפליקציית Tegra Zone מבית Nvidia המציעה ממשק קל באמצעותו נוכל להפעיל את המשחקים שיש ברשותנו ולצד זאת לצפות בכל המשחקים הקיימים במחשב שלנו, אותם ניתן להזרים ישירות לקונסולה. ישנם כבר לא מעט משחקים ועל פי Nvidia בעת השקת הקונסולה אמורים להיות זמינים עשרות משחקים שונים – זאת כמובן מבלי להתייחס לעשרות אלפי המשחקים הקיימים לפלטפורמת האנדרואיד אותם ניתן גם כן להריץ על הקונסולה.

לסיכום, חווית השימוש ב-Project Shield הייתה עוצרת נשימה וזאת הודות לשילוב של העיצוב המדהים, החומרה החזקה והממשק הנוח שמאפשר גישה קלה לכל המשחקים שלנו. לצערנו לא הצלחנו להוציא פרטים אודות המחיר או הזמינות וזאת בנימוק כי המכשיר נמצא עדיין בשלבי פיתוח, ככה שלא בטוח שמדובר בגרסתה הסופית של הקונסולה. ל-Nvidia יש קלף חזק בשרוול וכעת כל מה שנותר לראות איזה תג מחיר היא תצמיד לו והאם הוא יהיה כדאי.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים ישירות לפייסבוק

*הכתבה בחסות ארליך – מרכז הצילום בישראל


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים