טים קוק: אפל עובדת על “דברים מעולים” על מנת להחזיר את שווי המניה לקדמותו

245138-tim-cook-introduces-iphone-4

זה לא סוד שחברת אפל ידעה זמנים טובים יותר מאלו – למרות שממש לא מזמן הגיע שווי המניה שלה לשיא של 705 דולר למניה, שווי מניותיה ממשיך לצנוח ובאחרונה הגיע גם לשפל של מספר חודשים. מעבר לכך, לקוחות רבים חוששים שמא אפל לא תשיק מוצרים מרעננים ומלינים על חוסר יצירתיות שפוקד את מוצריה החדשים של החברה, דברים המקבלים חיזוק גם מהמשקיעים החרדים לכך שחברת הענק תפסיק ביום מן הימים להניב להם תשואה גבוהה. בכדי להרגיע את הרוחות ולהוכיח כי לאפל עדיין יש כמה אסים בשרוול, ציין מנכ”ל החברה טים קוק בישיבת בעלי המניות השנתית כי אפל מתכננת “דברים מעולים” על מנת להחזיר את שווי המניה שלה לימי הזהב.

אנחנו מניחים כי מלבד הרצון לחזק את אמון המשקיעים, לדבריו של קוק יש כיסוי בשטח והם לא נאמרו באוויר. זה מכבר שהרשת גועשת סביב השמועות החוזרות ונשנות על כך שאפל מעסיקה לא פחות מ-100 מהנדסים שעמלים מבוקר עד לילה על מנת לייצר שעון חדש, המכונה ברשת iWatch, שידע להתממשק עם מכשיר האייפון ויטרוף שוב את הקלפים בעולם הטכנולוגיה. עוד סברה שעדיין קיימת היא שאפל תכריז על טלוויזיה חדשה פרי פיתוחה שעתידה גם היא לחולל מהפכה במסך הגדול. אם אכן מוצר כלשהו מהשניים או אפילו אחר (טטריס עם מסך מגע?) אכן יראה אור, ישנם כבר תקדימים רבים בהם אפל הצליחה ליצור באזז היסטרי סביב קטגוריה חדשה שטרם הייתה קיימת (ראה ערך אייפד) – מה שעתיד להגדיל את קופת המזומנים שלה במיליארדי דולרים – בדיוק מה שהמשקיעים אוהבים.

ממש מוקדם ולא מתקבל על הדעת להספיד את אפל, אחרי הכל יש ברשותה כמות מזומנים שלא תבייש מדינה מתקדמת, צוות מהנדסים מתקדם שאחראי על כמה מפלאי הטכנולוגיה של העשור האחרון ומעצב מחונן (סר ג’וני אייב) שאחראי כעת הן על עיצוב החומרה והן על עיצוב התוכנה. כל שנותר לנו לעשות הוא להמתין בסבלנות לאירוע ההשקה הבא של אפל – אנחנו בטוחים שהולך להיות מעניין.

האם אפל תשיק מוצר חדש שיחזיר לה את מעמדה וירגיע את המשקיעים?

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים