AirPlay – לא למכשירי אייפון ישנים (?)

יכולת הזרמת המדיה האלחוטית של אפל, AirPlay, שתיכלל בגרסה הבאה של מערכת ההפעלה iOS, ככל הנראה לא תתמוך במכשירים מהדור הישן. על פי בדיקות שערכו מפתחים על iOS 4.2 GM , נראה שאפשרות הסטרימינג קיימת באייפון 4, אך לא באייפון 3G. על פי בדיקות שערכתי על האייפוד דור שני שלי, גם שם לא הייתה האפשרות לבצע הזרמה.

ככל הנראה, AirPlay יהיה זמין רק ל-iPhone 3Gs/4, iPod Touch 3rd\4th genartion, iPad ו-Apple TV מהדור החדש.

קצת על AirPlay: במהלך העבודה על הסטרימר AppleTV מהדור השני, החליטה אפל להצטרף לטרנד העולמי, ולהוסיף יכולת הזרמת מולטימדיה בין מכשירים שונים בבית. אז כדי לחסוך במקום וכסף, היא הורידה את כל הזיכרון מהאפל-טי.וי, והפכה אותה למכשיר הזרמה בלבד שמתקשר עם ה-iTunes. הכל טוב ויפה, אבל מה עם אלה שאין להם? אז בגרסה הבאה של מערכת ההפעלה iOS תתווסף האפשרות, כך שניתן יהיה לשדר בין מכשירי האייפון, האייפוד טאצ’ והאייפד למכשיר לטלוויזיה, מדפסות וכו’. וכפי שאמרתי קודם, כרגע נראה שהאפשרות הזו לא תהיה זמינה למכשירים מהדור הישן.

(מקור: 9to5 Mac)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים