הוכרז: Sony Xperia SP – שוק ביניים בגימור איכותי ומפרט מתקדם

Sony-Xperia-SP-announced (2)חברת סוני הכריזה לפני זמן קצר על זוג סמארטפונים לשוק הביניים, ה-Sony Xperia SP ו-Sony Xperia L. ה-Xperia SP שנראה המתקדם והיוקרתי יותר מבין השניים, מגיע עם גוף עשוי אלומיניום – בדומה לדגם ה-Xperia P אותו הוא בא להחליף. עיצובו של המכשיר לוקח אלמנטים מסדרת ה-NXT של סוני מהשנה שעברה (כמו חלקו האחורי) וגם כאלו מקו העיצוב החדש שראינו ב-Xperia Z (כמו חלקו הקדמי וכתפור ההדלקה המטאלי). החברה גם לא נוטשת את הפס השקוף והמואר, ובדגם האקספריה SP היו נמצא ממש בתחתית המכשיר ומחליף את צבע התאורה בהתאם לתצוגה במסך (כפי שראינו בטלוויזיות) וההתראות השונות.

מפרטו של ה-Xperia SP מתאים לשוק הביניים של 2013 ובהחלט היה דוגמה מייצגת לשוק הגבוה של אמצע 2012 עם פלטפורמת ה-Snapdragon S4 Pro בעלת מעבד כפול-ליבה 1.7Ghz, מסך 4.6 אינץ’ ברזולוציה של HD 720p ומנוע ה-Bravia Engine 2 שניתן להשתמש בו גם עם כפפות, זיכרון פנימי 1GB RAM, זיכרון מובנה 8GB, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם חיישן ה-Exmor RS ותמיכה ב-HDR, חריץ הרחבה MicroSD, שבב NFC ותמיכה בתקשורת סלולרית דור 4 מסוג LTE. מערכת ההפעלה איתה יגיע היא אנדרואיד 4.1 עם ממשק המשתמש של סוני.

Sony-Xperia-SP-announced (3)ה-Sony Xperia SP כולל מגוון יכולות שאנחנו מצפים להם ממכשיר שוק גבוה ומפרט שלא היה מבייש סמארטפון שוק גבוה עד לפני חצי שנה. תוסיפו לכך את איכות הבנייה של פניו נראה גבוהה (גם מגיע בשלושה צבעים: לבן, שחור ואדום) וסוני מוכיחה שוב שהיא אחת השחקניות החזקות בשוק הביניים. תג המחיר לפי השמועות ינוע באזור ה-300 אירו וההשקה באירופה ואסיה ברבעון השני.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים