עכשיו בישראל: ברס אלקטרה משיקה את ה-Sony Xperia Z; גם הטאבלט בדרך

sony-xperia-z-israel-lunchתקופה קצרה לאחר שהוכרז בתערוכת CES 2012 ובסמוך להשקה העולמית משיקה ברס אלקטרה, יבואנית מכשירי המובייל של חברת סוני, את סמארטפון ה-Sony Xperia Z בישראל. אירוע ההשקה התקיים בקניון אילון ברמת גן וכלל מגוון רחב של מכשירים מבית סוני, כאשר גולת הכורת היא מכשיר ה-Xperia Z שהוצג לקהל הרחב.

בשונה מהשקות אחרות, במהלך ההשקה התאפשרה כבר הרכישה של המכשיר (במחיר מיוחד של 3,299 ש”ח) ו-50 הרוכשים הראשונים קיבלו במתנה רמקול אלחוטי מבית סוני, ואילו כל אלה שלא הספיקו להיות בין הרוכשים הראשונים קיבלו במקום אוזניות של החברה. לצד כל המתנות שחולקו, בין כל הרוכשים הוגרלה גם טלוויזית 55 אינץ’ של סוני, ככה שהיו מעט סיכויים שתצאו משם רק עם מכשיר ה-Xperia Z ביד. על פי הדיווחים שקיבלנו מנציגי המכירה, אנו למדים כי המכירות עלו על הציפיות ונרשמה התעניינות רבה במכשיר החדש.

בעת ההשקה ניתן דגש על החסינות של ה-Xperia Z למים ולאבק (בתקן IP57) ופעמים רבות מספור הוטבל המכשיר בתוך אקוויריום מלא מים ועם זאת המכשיר עדין המשיך לפעול ללא בעיה גם בתוך האקווירים וגם לאחר הוצאתו. לצד יכולות השרידות הגבוהות הוצגו גם יכולות הצילום המתקדמות של ה-Xperia Z אשר מגיע עם מצלמה בעלת חיישן של 13 מגה פיקסל מסוג ה-Exmor RS המפורסם של סוני. לצד ספינת הדגל החדשה של סוני, ה-Xperia Z, כולכם בוודאי זוכרים את טאבלט ה-Xperia Tablet Z שהצליח להרשים אותנו מאוד בתערוכת MWC בברצלונה. עד עכשיו לא היינו בטוחים לגבי הגעתו, אם בכלל, של הטאבלט החדש לישראל, אך כעת אנחנו יכולים לבשר לכם כי -Xperia Tablet Z נמצא כבר בארץ בתהליכי בדיקות וכי הוא צפוי להיות מושק בישראל באופן רשמי בחודש מאי – אנחנו מחכים.

השקתו של מכשיר ה-Xperia Z נעשית בתקופה בה HTC מודיעה כי ההשקה של מכשיר ה-One עלולה להתעכב בעקבות בעיות הספקת רכיבים, ולצד מועד השקה רחוק של מכשיר ה-Galaxy S4 – כל אלו עשויים להעניק לסוני לא מעט זמן לנשימה שיאפשר לה לדחוף את המכשיר. האם זה מה שיאפשר לסוני לעמוד ביעדים שלה ולהפוך ליצרנית השלישית בגודלה? ימים יגידו.

סמארטפון ה-Sony Xperia Z זמין לרכישה החל מהיום ברשת אורנג’, רשת MoBuy וברשתות הנבחרות במחיר של 3,499 ש”ח.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים