HTC מודיעה באופן רשמי על מועדי השקתו של HTC One, פרסומות הטלוויזיה נחשפות

htc-one-adבתחילת 2013 הבטיחו בכירים מ-HTC כי הסכם הפטנטים שנחתם מול אפל למשך תקופה של 10 שנים קדימה, יאפשר לחברה הטיוואנית להקצות משאבים גדולים יותר למחלקת השיווק שלה שנפגעה קשות מקיצוצי תקציב שהוטלו עליה במהלך השנתיים האחרונות. את הסימנים הראשונים לכך ראינו כבר בחודש פברואר כשלוגו החברה הופיע על שלטי הפרסום במשחק שמינית גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד למנצ’סטר יונייטד, מעצם היותה של יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית נותנת חסות רשמית של משחקי אופ”א מאז 2013.

לקראת השקתו המתקרבת של מכשיר ה-HTC One, נחשפות פרסומות טלוויזיה שהכינה החברה כחלק מקמפיין השיווק הגדול שהיא מתכננת בעבורו. פרסומת אחת, המתמקדת בממשק BlinkFeed, פורסמה מבעוד מועד בערוץ ה-YouTube של החברה ואילו אחרת המתמקדת ברמקולים הסטריאופוניים ובטכנולוגיית ה-BoomSound דלפה לרשת על ידי אתר HTCSource, שהביא את הגרסה הגרמנית שלה. שתי הפרסומות צפויות לעלות לשידור בארה”ב, טיוואן, בריטניה וגרמניה ובשווקים נוספים בהם יימכר המכשיר החדש.

בנוסף לפרסומות, החברה סיפקה ללהקת Hollaphonic החדשה מדובאי מספר מכשירי HTC One המופיעים מעת לעת בוידאו קליפ לסינגל הראשון שלה. יש לשער כי ככל שנתקרב למועד ההשקה ניחשף לפרסומות חדשות של המכשיר ולדרכים נוספות של החברה להביא לו את החשיפה לה הוא כל-כך זקוק בכדי להגיע לאחוזי מכירות גבוהים. מי יודע, אולי נראה גם גרסה בעברית.

ואם במועד ההשקה עסקינן, אתמול סיפרנו לכם בעמוד הפייסבוק שלנו על הודעתה הרשמית של החברה, לפיה מכשיר ה-HTC One יושק כבר בשבוע הבא בטיוואן, בריטניה וגרמניה. בקשר לשווקים נוספים באירופה מוסרת החברה כי המכשיר יחל להופיע במדפים בהדרגה עד לסוף חודש אפריל – כך גם בארה”ב. לגבי ההשקה בישראל – יש לנו חדשות רעות: TouchGroup יבואנית מוצרי HTC בישראל, מסרה באתר האינטרנט שלה כי המכשיר ישווק רק בחודש מאי.

(מקור – Phandroid)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים