מכשיר ה-Cedar ה”ירוק” של סוני-אריקסון הושק בישראל; טלפון דור 3.5 בסיסי אך עוצמתי

Sony-Ericsson Cedar, המכשיר הראשון בדור השני של סדרת Greenheart הידידותית לסביבה, הושק הבוקר ע”י היבואנית בארץ ברס-אלקטרה. ה-Cedar הוא יורשו המקומר של ה-Naite (או J105i), הטלפון השני שיצא תחת המותג אך הראשון שיצא עם כל המאפיינים שהפכו לסימני ההיכר של המשפחה: כולם מכשירי דור 3.5 “טיפשים” אך מתקדמים יחסית המבוססים על מערכת ההפעלה הקניינית של סוני אריקסון בגרסתא העדכנית התומכת ב-Flash Lite, ללא מסכי מגע. דגם רמת הפתיחה החדש כולל מסך 2.2 אינצ’ ברזולוציית 240×320, זיכרון פנימי של 280MB הניתן להרחבה ע”י כרטיס microSD, קישוריות בלוטות’ ו-MicroUSB, מצלמת 2 מגה-פיקסל וכל מה שאפשר לצפות לו מ-Feature Phone מתקדם. כמובן שכמו כל מכשירי סוני-אריקסון, גם ה-Cedar תומך באפליקציות ג’אווה ו-Capuchin, וכולל את אפליקציות הפייסבוק והטוויטר של החברה השוודית (המאפשרים עדכונים חיים על מסך הבית, ממש כמו בסמארטפונים). בנוסף, צירפה אלקטרה לגרסא הישראלית את האפליקציות המקומיות Snaptu ו-TuneWiki – הראשונה היא אפליקציה המאפשרת שימוש ביישומי רשת שונים הרצים על שרתים במקום על המכשיר, והיא פופולארית במיוחד כלקוח טוויטר ופייסבוק, והשניה היא אפליקציה חברתית המתגברת את חוויית המוסיקה ע”י מציאת מילים ותרגומים לשירים, כמו גם צפיה בהמלצות מוסיקליות של חברים אחרים בקהילה. המכשיר ישווק בפלאפון וסלקום בצבעים אפור ואדום. המחירים טרם פורסמו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים