יאהו! חוברת לדרופבוקס כדי להציע שירותי קבצים במייל דרך הענן

dropYmail

חברת החיפוש יאהו! יצאה היום בהודעה משותפת יחד עם חברת אחסון הקבצים בענן דרופבוקס, בה הודיעו השתיים על שיתוף פעולה דרך שירותי המייל של יאהו!. החל מאתמול (ג’), יוכלו משתמשי יאהו! לחבר את חשבון המייל שלהם לחשבון דרופבוקס ודרכו לשתף קבצים באמצעות מייל דרך הענן וגם להוריד קבצים מתוך הודעות מייל שהתקבלו.

השירות החדש זמין עבור כלל משתמשי יאהו! ויאפשר בעת הפעלתו להצמיד גם קבצים גדולים במיוחד. עד כה, עמדה בפני משתמשי תיבת הדואר של יאהו! מגבלה בהצמדת קבצים בעלי נפח מצרפי העולה על 25 מגה, אך מעתה והלאה ניתן יהיה להעלות דרך חשבון הדרופבוקס קובץ בכל גודל ולצרף אותו למייל ישירות מספריית הדרופבוקס.

המגבלה היחידה שמצאנו בדרך בה יאהו! ודרופבוקס פועלות יחד הייתה בעת שניסינו לצרף קבצים הגדולים מ-150 מגה דרך חשבון המייל ע”י בחירת קובץ הממוקם במחשב עצמו.

dropbox_YahooMail

במקום לשאול אם נהיה מעוניינים להעלות את הקובץ לספריית הקבצים באתר דרופבוקס ישירות מהמייל, כמו שהוצע לנו כשהקובץ היה עד גודל של 150 מגה, נשלחנו לאתר דרופבוקס או לאפליקציה במחשב על מנת להעלות תחילה את הקובץ הגדול באופן ידני ורק לאחר מכן נוכל לחזור לתיבת המייל ביאהו! ולצרף את הקובץ שנמצא כעת בחשבון הדרופבוקס.

מנכ”לית יאהו!, מאריסה מאייר, דיברה לא פעם על רצונה לזרוק לפח אפליקציות ושירותים מוצלחים פחות, על-מנת להתמקד בשירותים המהותיים יותר עבור עתיד החברה. באמצעות ויתור על כל אותן אפליקציות שלא זכו לשימוש רב ומספר רכישות אסטרטגיות בונה מאייר את חזונה לחברת החיפוש הותיקה. שינויים גדולים בשירותי המייל של החברה כבר בוצעו בחודש דצמבר האחרון, גם דרך אתר האינטרנט וגם ע”י השקתן של אפליקציות למכשירים הניידים.

החיבור של יאהו! לדרופבוקס מדגיש עד כמה רצינית הייתה מאייר כשאמרה בראיון לבלומברג כי היא לא חוששת מחיבור לשירותים של חברות אחרות ואף מעודדת עבודה עם חברות אחרות אילו רק כדי להביא למשתמשי הקצה את השירות הטוב ביותר שיאהו! מסוגלת לתת.

תגובתה של גוגל

בגוגל לא מחכים לראות מה יהיה ומגיבים מהר להתפתחויות העשויות להוות סכנה עתידית על שירותי אחסון הקבצים בענן של החברה, גוגל דרייב שכבר עובד באופן צמוד לג’ימייל. לאחר הפרסום על שיתוף הפעולה בין יאהו! לדרופבוקס, הודיעה גוגל באמצעות פוסט ברשת החברתית גוגל+ כי החל משבוע הבא תצוגת הספריות המשותפות בשירות גוגל דרייב יקבלו שדרוג ויזואלי מהותי.

בפוסט נוסף בגוגל+, ציין נציג החברה כי התמיכה בהעלאת תמונות ברזולוציה גבוהה מגיעה כעת גם למחשב השולחני, לאחר שבדצמבר הוסיפה גוגל את האופציה למכשירי האנדרויד. כל תמונה ברזולוציה הנמוכה מ-2048px לא תיחשב כחלק מנפח האחסון בגובה 5GB שמציעה גוגל לנרשמים לשירות גוגל דרייב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים