סדרת מחשבי ה-Mac הבאה תצויד בשבב WiFi מהיר במיוחד בתקן 802.11ac

macbook-pro-retina-display-ogradyענקית הטכנולוגיה אפל חווה תקופה מנומנמת. אף על פי שמונח החדשנות מאז ומתמיד היה נר לרגליה עוד מימיה המוקדמים שחרטה את המשפט “לחשוב אחרת” על דגלה ועד לפני שנים אחדות כאשר המציאה את שוק המובייל מחדש. אולם, מאז השקת האייפד הראשון ומסכי הרטינה המתקדמים קשה לומר שהחברה הציגה חידוש משמעותי בזמן האחרון. נראה שהחברה עסוקה בלשדרג את מכשיריה הקיימים והביקורתיים שבנינו אף יאמרו “להשלים פערים” למול החברות המתחרות. כעת, על פי דיווח של אתר 9to5mac חברת אפל עתידה להציג סדרת מחשבי Mac חדשה שתצויד בשבב WiFi מהיר במיוחד.

מפתחים רבים נוהגים ל”חטט ולחפור” בגרסאות הבטא של מערכות ההפעלה השונות ולגלות “מציאות” שטרם הוכרזו. המפתחים, כאמור, לא פסחו גם על מערכת ההפעלה האחרונה למחשבים של חברת אפל – Mac OS X 10.8.4. לאחר “חפירה” במעמקי שורות הקוד בגרסאת הבטא שלה מצאו שהחברה התאימה אותה עבור שבב “WiFi 5G” עצמתי ומהיר שהוכרז לאחרונה על ידי חברת Broadcom. על פי יצרנית השבבים, השבב החדש מאפשר להתחבר לרשתות מתקן 802.11ac אשר מהירה משמעותית מרשת ה-WIFi המוכרת לנו היום. החברה מציינת שהשימוש בשבב מותאם רשתות ביתיות ומאפשר העברת נתונים מהירה בהרבה למכשירי המובייל.

אנו מקווים לראות את השבב החדש על מחשבי המק של חברת אפל וסקרנים האם הוא אכן מהיר משמעותית מהשבבים המצויים במחשבים הקיימים, כפי שהחברה מציינת. כך או כך, הממצאים של המפתחים מגרסאת הבטא של מערכת ההפעלה לא משאירים הרבה מקום לספקות לגבי הימצאות השבב בליין המחשבים הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים