הוכרז: Samsung Galaxy Mega 5.8 פאבלט לשוק הביניים

Samsung-Galaxy-Mega-5.8אחרי כמה שבועות של שמועות, סמסונג מכריזה היום רשמית על פאבלט ה-Samsung Galaxy Mega 5.8, בעלה (כמה מפתיע) מסך בגודל 5.8 אינץ’. סמסונג מנסה לענות על הדרישה למכשירים בעלי מסכים גדולים, כאשר ה-Galaxy Mega 5.8 מיועד לשוק הביניים. מפרטו של הפאבלט בעל פשרות בעיקר במסך אולם כולל מגוון עשיר של רכיבים מהשוק הגבוה וישלב כמה מהיכולות החדשות שהוצגו בסמארטפון הדגל ה-Galaxy S4.

מפרטו של ה-Galaxy Mega 5.8 כולל כפי שציינו מסך 5.8 אינץ’ ברזולוציה של qHD בלבד (960X540), כך שאל תצפו לתצוגה מרהיבה, מעבד כפול-ליבה 1.4Ghz, מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל, זיכרון אחסון 8GB, חריץ הרחבה MicroSD (עד 64GB), קישרויות WiFi, בלוטות’ 4.0, GPS, GLONASS, תמיכה ב-WiFi Direct, תקשורת סלולרית HSPA+, שבב NFC, חיישן IR, סוללת 2,600mAh. עוביו 9 מ”מ ומשקלו 182 גרם.

מערכת ההפעלה אותה מריץ המכשיר היא אנדרואיד 4.2 שעל גביה ממשק המשתמש TouchWiz של סמסונג. הממשק תומך במסך המפוצל כפי שראינו בסדרת ה-Note, מצבי הצילום החדשים שהוצגו עם ה-Galaxy S4 ואפליקציות חדשות כמו S Travel ו-Story Album.

ה-Samsung Galaxy Mega 5.8 יושק באירופה במאי, כרגע אין תג מחיר אולם אתם יכולים לצפות לכזה נמוך משמעותית מה-Galaxy S4 וה-Note 2.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים